Klacht BEN: Niet kunnen inloggen geen overzicht op minuten/mb's

Klachtnummer
# 169229
Gebruiker
Sander bakker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zit al 3 maanden met het probleem dat als ik inlog op de site/app een foutmelding krijg dat julle site overbelast is,. Heel vreemd als dat om 2 uur in de nacht ook zo is. Ik heb totaal geen overzicht in m'n verbruik en daardoor ben ik er overheen gegaan. Naar mijn mening is het niet terecht dat ik moet betalen voor iets waar ik geen overzicht in heb

Gewenste oplossing

Kunnen inloggen bij en en uitleg over hoe dit kan.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Sander,
    Ik zal de klacht sluiten, naar aanleiding van ons telefoongesprek.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen