Klacht BEN: Niet leveren van abonnement mobiele gegevens

Klachtnummer
# 181832
Gebruiker
LE 2016
Datum
1 reactie

Details

De klacht

29 juli naar Ben overgestapt. Met mijn gsm. Alles werkt behalve het gebruik van mobiele gegevens.
Met klantenservice gebeld. Zij zouden doorgeven met technische dienst die zou binnen 7 dagen contact opnemen en het oplossen.
Natuurlijk niets gehoord en niets opgelost, daarna nog twee keer met klantenservice gebeld. Hetzelfde verhaal, nu zou binnen 3 dagen teruggebeld worden door technische dienst. Weer niets gehoord.
Nu na 23 dagen baal ik enorm en ben ik door Ben zwaar gedupeerd. Voor mijn studie heb ik whatsapp nodig zo word ik geïnformeerd . Nu mis ik dat.

Baal ook omdat ze hun beloftes niet nakomen en ook nietleveren wat beloofd is

De oplossing

Leveren van gebruik van Mbs geld terug voor tenminste 1 maand niet leveren en excuses

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Lieke,

    Bedankt voor je bericht.
    Ik vind het vervelend om te horen dat je problemen hebt met je mobiel internet.
    Ik heb je een mail gestuurd naar het bij mij bekende emailadres.
    Met Vriendelijke Groeten,

    Ben