Klacht BEN: Niet leveren van diensten Ben, contract hierom opzeggen niet mogelijk

mgelmers

In maart heb ik een sim only abonnement afgesloten bij Ben. Het abonnement zou per 7 maart ingaan met behoud van mijn telefoon nummer. Inmiddels is het Ben nog niet gelukt om mijn abonnement te activeren Door allerhande storingen en problemen. De gemaakte afspraken met de klantenservice worden Door Ben niet nagekomen. Ben zou mij terug mailen en bellen maar ik hoor niets. Ik heb Ben gevraagd het abonnement stop te zetten daar ze niet leveren. Ben geeft aan dat dit niet mogelijk is daar ik een contract ben aangegaan. Ik ben het hiermee oneens want Ben voldoet niet aan de de afspraken in het contract, ik kan tenslotte geen gebruik maken van het abonnement.

Stop zetten contract omdat Ben het beloofde product niet levert

BEN
    Beste Miranda,Er is een reactie per e-mail verstuurd.Mvg,Ben
    BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    mgelmers
    Met ben via Facebook messentrekker afgesproken dat mijn abonnement
    mgelmers
    Ik kreeg van ben via Facebook de volgende reactie: Hoi Miranda, ik heb het voor jou uitgezocht en ik zie in mijn systeem staan dat er een opzegging naar de juiste afdeling is verstuurd. Van deze afdeling krijg je een bevestiging zodra abonnement is opgezegd door hun.
    Sorry voor het ongemak.
    Groeten van BenDus ik ben tevreden, eindelijk alles opgelost.
    mgelmers
    Krijg ik nu weer dit mailtje  Beste Miranda,Je hebt op 13 april jl. via Klachtenkompas aangegeven dat jouw abonnement met nummer 0624918056 nog niet is geactiveerd. Ik begrijp dat dit vervelend is. De technische dienst heeft gisteren jouw abonnement geactiveerd. Je kunt weer gebruik maken van jouw nummer.
    Heb je de Ben simkaart al in jouw telefoon zitten? Doe dan jouw telefoon uit en opnieuw weer aan.
    Kun je via een reactie op Klachtenkompas aangeven of het gelukt is?
    mgelmers
    Dus Ben hierbij mijn reactie. Ik ik heb geen abonnement meer bij jullie. Of toch nog wel? Los het verdorie nu eens op!
    Ben klantenservice
    Beste Ben.
    Ik dank voor de email. Ik zal het nog een keer duidelijk zeggen:
    Het kan me niet meer schelen of mijn(inmiddels oude nummer) nummer het doet of niet. Ik wil geen abonnement meer bij jullie.
    Ik wil verder ook geen contact meer met jullie.
    Dus vragen of ik nogmaals wil reageren op klachten kompas zal vanaf nu niet meer doen.
    BEN
    Beste Miranda,Bedankt voor je duidelijke reactie.
    Ik heb jouw abonnement per direct opgezegd. Jouw nummer is hierbij vervallen.Ik hoop dat ik je hiermee voldoende hebt geinformeerd.

Ook een klacht indienen over BEN?