Klacht BEN: niet leveren volgens contractvoorwaarden binnenhuisdekking,no mobiele data tijdens telefonerenbinnen

sad Niet opgelost
Gebruiker1574138679

zolang contract loopt sinds sept 2018 slecht tot zeer slechte dekking binnenshuis, ondanks ben dekkingskaart zegt deze goed is binnen/buiten in mijn gebied, waar 2e probleem wat ik ook meermaals heb aangekaart, waar na wachten nix mee is gedaan, en ben denkt met 3 keer simwissel te doen alles oplost, tot overmaat van ramp ik geen mobiele data kan gebruiken tijdens telefoontje plegen. meerdere keren technische klacht ingediend, probleem niet opgelost.

snel/spoed achter deze case zetten, heeft te lang geduurd, wel leveren volgens contractvoorwaarden binnenhuis spraak dekking, daarnaast ook wel mobiele data gebruik tijdens telefoneren binnen
beterschapsbeloftes nakomen, ipv structureel negeren, klant afschepen met beloftesindien niet snel duidelijkheid, dan komende week contract ontbindingmijn werk thuis lijdt nu langdurig hieronder, dit kan geen week meer duren, komende week moet definitief oplossing komen, geen week later meer ter verduidelijking, heeft te lang geduurd deze technische hoofdpijndossier!!! Tevens compensatie voor niet volledige volgens conrtract geleverde diensten, afgelopen periode vanaf contractverlenging, zo niet dan onmiddelijk contractontbinding sowieso in week van 13 tot 19 july 2020. mijn werk thuis lijdt hieronder, kan zo niet langer meer, heb er na langdurig aanmodderen, en laten afschepen met allerlei instructies en diverse simwissels, kruistesten etc geen vertrouwen meer in, grens is nu echt bereikt!!!

Gebruiker1574138679
    Ben zegt er is nix aan de hand, we zien dat spraak/data dekking ok is, ondanks ik meermaals diverse technische instructies en 3 keer simwissel en simkaart kruistest heb uitgevoerd. Tot overmaat van ramp krijg ik een voorstel of 4 euro korting op maandbedrag of 136,77 euro 1malig om van Ben meteen contractueel af te kopen,naar andere provider te gaan eventueel. Kiezen uit 2 slechten zonder probleem opgelost wordt;geen data verbinding tijdens telefoongesprek en matig tot slechte spraakverbinding in huis. jammer je als klant van aanvang contract telkens met technische problemen mag worstelen, diverse instructies uitvoert, telkens melding maakt,maar Ben uit zich zelf weinig tot geen reactie geeft, je op deze manier financieel in je portemonnee flink laat bloeden om er meteen van af te komen maar niet beseft t niet een echte oplossing op eigen netwerk is, klant op deze manier lijkt weg te jagen/laat vertrekken omdat het netwerktechnisch volgens hun in orde is op papier, klant dit op geen enkele manier op locatie thuis ervaart.

Gebruiker1574138679
Financiële tegemoetkoming,in vorm van 40%korting en na 6 mndn eind december 2020 hernieuwbare netwerk onderzoek, indien zelfde klachten netwerk dan heroverweging contract ontbinding

Ook een klacht indienen over BEN?