Klacht BEN: niet reageren op mail en brief ben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 34085
Gebruiker
bryge
Datum
4 reacties

Details

De klacht

sinds 2010 ben ik geabonneerd op Ben.
ik heb een mobiele telefoon voor gevallen van nood dus gebruik hem zelden.
ik betaal eerst 4,99, later 5, 07 per maand.
begin dit jaar ontvang ik een aanbieding:
als ik mijn abonnement voor 24 maanden vastleg hoef ik slechts 2,49 te betalen.
ik ga hier gretig op in.
sinds dien wordt maandelijks 11.63 van mijn rekening gehaald.
dan maar opzeggen.
No REply:
nee dat kan niet want u bent tot maart 2015 gebonden.
ik log in en vraag waarom ik dan niet voor 2,49 in aanmerlking kom.
no reply:
u kunt daarvoor alleen in aanmerking komen als u een tweejarig contract hebt.
tenslotte brief geschreven.
nooit iets op gehoord.
machtiging ingetrokken en nu krijg ik bedreigingen met boete.
bovendien is telefoon afgesloten.
allemaal nog steeds in no replybrieven.
yvonne van den berg het nummer bij ben is 0624392006
klantnr. 00146029

De oplossing

ik wil graag dat de teveel afgeschreven bedragen worden verrekend en dat er nadien gewoon 2,49 afgeschreven wordt nadat ik weer een machtiging heb verstrekt.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik heb u per e-mail geinformeerd.Mvg,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
  2. Auteur
    bryge
    Datum
    na een klacht o.a. over alleen maar noreplyberichten krijg ik weer een noreplybericht van BEN. verwijs noreply's naar de prullenbak.
    ik verwacht een normale open aanbieder-klantverhouding en
    verwijs noreply's naar de prullenbak.
    verwacht van een volwassen bedrijf een open houding naar de klant en geen ontraceerbare telefoongesprekken of noreply's.
    ik wil graag betalen waaarvoor ik me heb gecontracteerd na duidelijke uitleg over hoe het kan dat mijn bedrag zo hoog is geworden.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Helaas kan ik niet anders dan een e-mail sturen waarop u niet kunt reageren. In mijn e-mail heb ik u ook de mogelijkheid gegeven om contact met mij op te nemen via een telefoonnummer. Mocht u mij bellen dan kan ik u eventueel terugbellen om deze kosten weer te besparen.
    Mvg,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
  4. Auteur
    bryge
    Datum
    ik ben geestelijk niet in staat om te bellen of gebeld te worden.
    vandaar ook minimale abonnement voor geval van nood.
    als ben niet anders dan noreply's kan sturen is dat foute benadering van klant. ik blijf bereid te betalen wat ik heb afgesproken en heb verder niets meer in te brengen.
    bewijzen waarop ik normaal kan reageren zijn welkom.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bryge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?