Klacht BEN: Niet werkende nieuwe telefoon ontvangen en GEEN service

Klachtnummer
# 114948
Gebruiker
Jon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement afgesloten en nieuwe Iphone ontvangen echter werkt deze niet. Eerst een verkeerde start datum doorgekregen en later konden we de telefoon niet activeren en nu blijkt ook nog dat de telefoon geen internetverbinding maakt, was de uitslag na e.e.a. uitgezocht te hebben met medewerkster van Ben. Vroeg om nieuw toestel aangezien deze nog nooit in gebruik genomen was maar hier doet Ben niet aan. Ze ging dit voorleggen, 2 juni, aan leidinggevende en ik zou binnen paar dagen reactie op ontvangen via mail maar tot op heden geen reactie. Na week wederom contact opgenomen met uiteraard een wachttijd van ca. 40 min. maar kom er niet uit en leidinggevende kon niet aan telefoon komen en zou ook niet reageren volgens medewerker. Ze gaan een reparatieverzoek indienen maar je raad het al tot op heden geen reactie ontvangen ondanks verstuurde mails via Ben website. Hoop dat Ben gaat oplossen dat mijn dochter met haar gewenste iPhone kan app. en niet met haar oude Samsung ace.

De oplossing

Actie, dat klachten serieus genomen worden en dat men afspraken nakomt dus m.a.w.
oplossen dat mijn dochter haar telefoon kan gebruiken en niet dat men alleen maar geld incasseert. Daarnaast een compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de telefoon en internet.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen