Opgelost door BEN: nieuw abonnement dat nog steeds niet werkt

Anoniem

Op 26 augustus heb ik bij BEN een nieuw abonnement aangevraagd (uitbreiding met voor mij noodzakelijk internet) met behoud van nummer. Er is daarna contact met mij opgenomen dat nummerbehoud helaas niet mogelijk was en ik een nieuw nummer zou krijgen. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Op 6 september ben ik gebeld dat binnen 2 uur mijn nieuwe nummer in bedrijf zou zijn. Ik ben nu, 24 september, diverse mailtjes en telefoongesprekken verder, maar mijn nieuwe nummer werkt nog steeds niet. Dus ook geen internet. De ene keer wordt mij beloofd dat het binnen een paar dagen wordt opgelost, de andere keer kan met niets zeggen, kortom ik weet niet waar ik aan toe ben en kan mjn oude nummer ook niet opzeggen, anders ben ik helemaal niet meer bereikbaar.

ik wil gewoon een telefoonnummer dat werkt en internet dat ik overal kan gebruiken.

BEN
    Vanochtend met de klant gesproken. Het probleem is inmiddels opgelost en er kan gebruik gemaakt worden van het abonnement. Wij zullen de aanslutikosten en 1 maand abonnementskosten vergoeden aan de klant. Dit zal verrekend worden met de factuur van oktober, welke omstreeks 20 november op de persoonlijke Ik Ben pagina te zien is.
    Anoniem
    Uiteindelijk werkt alles. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.

Anoniem

Ook een klacht indienen over BEN?