Opgelost door BEN: nieuw abonnement dat nog steeds niet werkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12232
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26 augustus heb ik bij BEN een nieuw abonnement aangevraagd (uitbreiding met voor mij noodzakelijk internet) met behoud van nummer. Er is daarna contact met mij opgenomen dat nummerbehoud helaas niet mogelijk was en ik een nieuw nummer zou krijgen. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Op 6 september ben ik gebeld dat binnen 2 uur mijn nieuwe nummer in bedrijf zou zijn. Ik ben nu, 24 september, diverse mailtjes en telefoongesprekken verder, maar mijn nieuwe nummer werkt nog steeds niet. Dus ook geen internet. De ene keer wordt mij beloofd dat het binnen een paar dagen wordt opgelost, de andere keer kan met niets zeggen, kortom ik weet niet waar ik aan toe ben en kan mjn oude nummer ook niet opzeggen, anders ben ik helemaal niet meer bereikbaar.

De oplossing

ik wil gewoon een telefoonnummer dat werkt en internet dat ik overal kan gebruiken.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Vanochtend met de klant gesproken. Het probleem is inmiddels opgelost en er kan gebruik gemaakt worden van het abonnement. Wij zullen de aanslutikosten en 1 maand abonnementskosten vergoeden aan de klant. Dit zal verrekend worden met de factuur van oktober, welke omstreeks 20 november op de persoonlijke Ik Ben pagina te zien is.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Uiteindelijk werkt alles. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen