Klacht BEN: nieuw abonnement en tarief

Je vraag was:
Ivm diefstal heb ik een nieuwe telefoon besteld, waarbij mijn huidige abonnement door blijft lopen tot 1 juli a.s. En dan gaan de 24 maanden in van mijn nieuwe abonnement. Nu is het tarief daarvoor 28 euro per maand met 100 sms/bel en 1000 mb. Voordat ik de telefoon heb ontvangen stond op jullie site al een aanbieding van 25 euro, met 300 sms/bel en 1000 mb. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik hier niet op geattendeerd ben als bestaande klant en vraag daarom aanpassing naar de huidige aanbieding.Mijn nieuwe simkaart was nog niet eens geactiveerd toen uw site al was aangepast!
Ben:
Het is helaas niet mogelijk om van tarief te wijzigen. Het komt af en toe voor dat een tarief van een aanbieding wordt gewijzigd. Wanneer het abonnement voor de wijziging is aangevraagd, geldt het tarief wat op dat moment op de website genoteerd stond. Sorry voor het ongemak.

Ben later tel: stuur tel. terug en u krijgt nieuwe tel. met aangepast tarief. (lijkt me veel duurder)

Goedkopere abonnementsvorm zonder dat ik mijn huidige telefoon terug hoef te sturen en daarvoor in de plaats een nieuwe telefoon krijg want dat is veel en veel duurder.
Ben is niet ontvankelijk om het abonnementstarief aan te passen zonder dat ik mijn huidige abonnement opzeg en de telefoon terug stuur.
Ik wil gewoon het goedkopere tarief zonder een telefoon terug te hoeven sturen.

BEN
    Beste klant,
    Ik heb u vandaag een e-mail gestuurd met informatie over de prijswijziging.
    Het is voor ons helaas niet mogelijk de aangevraagde bundel om te zetten naar de huidige prijzen.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Elise
    Ik heb niet (zoals u beweert) een mail gehad met info over de prijswijziging.
    Daarnaast doet u geen enkel concreet voorstel anders dan: we kunnen/willen niets doen.
    BEN
    beste klant,Ik heb in mijn e-mail niet verteld dat u bent geinformeerd over een prijswijziging. Wij weten niet wanneer er een prijswijziging wordt doorgevoerd en hebben u dan ook niet kunnen informeren.Het is mogelijk deze aanvraag te annuleren en een nieuwe verlenging aan te vragen. Een andere oplossing kan ik u inderdaad niet bieden.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Elise
    Ben heeft helemaal geen nieuw voorstel gedaan. Ze doen gewoon niets!!!!!!!!!!!!!!!!

Elise

Ook een klacht indienen over BEN?