Klacht BEN: nieuw abonnement en tarief
Details
De klacht
Je vraag was:Ivm diefstal heb ik een nieuwe telefoon besteld, waarbij mijn huidige abonnement door blijft lopen tot 1 juli a.s. En dan gaan de 24 maanden in van mijn nieuwe abonnement. Nu is het tarief daarvoor 28 euro per maand met 100 sms/bel en 1000 mb. Voordat ik de telefoon heb ontvangen stond op jullie site al een aanbieding van 25 euro, met 300 sms/bel en 1000 mb. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik hier niet op geattendeerd ben als bestaande klant en vraag daarom aanpassing naar de huidige aanbieding.Mijn nieuwe simkaart was nog niet eens geactiveerd toen uw site al was aangepast!
Ben:
Het is helaas niet mogelijk om van tarief te wijzigen. Het komt af en toe voor dat een tarief van een aanbieding wordt gewijzigd. Wanneer het abonnement voor de wijziging is aangevraagd, geldt het tarief wat op dat moment op de website genoteerd stond. Sorry voor het ongemak.
Ben later tel: stuur tel. terug en u krijgt nieuwe tel. met aangepast tarief. (lijkt me veel duurder)
De oplossing
Goedkopere abonnementsvorm zonder dat ik mijn huidige telefoon terug hoef te sturen en daarvoor in de plaats een nieuwe telefoon krijg want dat is veel en veel duurder.Ben is niet ontvankelijk om het abonnementstarief aan te passen zonder dat ik mijn huidige abonnement opzeg en de telefoon terug stuur.
Ik wil gewoon het goedkopere tarief zonder een telefoon terug te hoeven sturen.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.