Opgelost door BEN: Nieuw contract binnen BEN met nummerbehoud blijkt niet mogelijk

Keesv

Ik ben een bestaande klant bij Ben en heb gebruik gemaakt van een nieuw toestel/abo actie. Ik heb aangegeven dat ik nummerbehoud wil en dit staat ook in het contract, nummerbehoud is voor mij essentieel. Doordat dit aanvankelijk niet mogelijk was, is de migratie blijven liggen (ik had immers al een werkend Ben abonnement). Volgens Ben: "Vanaf 18-06-2013 is het mogelijk om gebruik te maken van de actie met nummerbehoud". Nu is het nieuwe abonnement geactiveerd met een nieuw nummer en heb ik 2 Ben abonnenmenten en weigert Ben om mijn bestaande nummer te migreren naar het nieuwe abonnement. Dit is m.i. een simpele administratieve actie, die binnen dezelfde provider geen issue zou mogen zijn.

1) Migratie van mijn bestaande nummer naar het nieuwe abonnement
2) Indien niet mogelijk nieuwe contract opzeggen.

BEN
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik zal dit vandaag op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
    Keesv
    Ik ben op dinsdag weer bereikbaar
    BEN
    Helaas heb ik uw reactie niet op tijd kunnen zien vanwege inlogproblemen op de website. Ik zal u per e-mail informeren. In deze e-mail zal ik een nummer achterlaten waarop u mij kunt bereiken.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
    Keesv
    Oplossing ontvangen, het nieuwe abonnement werkt nu met het oude mobiele nummer. Positieve benadering van Ben

Keesv

Ook een klacht indienen over BEN?