Opgelost door BEN: Nieuw contract binnen BEN met nummerbehoud blijkt niet mogelijk
Details
De klacht
Ik ben een bestaande klant bij Ben en heb gebruik gemaakt van een nieuw toestel/abo actie. Ik heb aangegeven dat ik nummerbehoud wil en dit staat ook in het contract, nummerbehoud is voor mij essentieel. Doordat dit aanvankelijk niet mogelijk was, is de migratie blijven liggen (ik had immers al een werkend Ben abonnement). Volgens Ben: "Vanaf 18-06-2013 is het mogelijk om gebruik te maken van de actie met nummerbehoud". Nu is het nieuwe abonnement geactiveerd met een nieuw nummer en heb ik 2 Ben abonnenmenten en weigert Ben om mijn bestaande nummer te migreren naar het nieuwe abonnement. Dit is m.i. een simpele administratieve actie, die binnen dezelfde provider geen issue zou mogen zijn.De oplossing
1) Migratie van mijn bestaande nummer naar het nieuwe abonnement2) Indien niet mogelijk nieuwe contract opzeggen.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.