Opgelost door BEN: Nieuw contract binnen BEN met nummerbehoud blijkt niet mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39902
Gebruiker
Keesv
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben een bestaande klant bij Ben en heb gebruik gemaakt van een nieuw toestel/abo actie. Ik heb aangegeven dat ik nummerbehoud wil en dit staat ook in het contract, nummerbehoud is voor mij essentieel. Doordat dit aanvankelijk niet mogelijk was, is de migratie blijven liggen (ik had immers al een werkend Ben abonnement). Volgens Ben: "Vanaf 18-06-2013 is het mogelijk om gebruik te maken van de actie met nummerbehoud". Nu is het nieuwe abonnement geactiveerd met een nieuw nummer en heb ik 2 Ben abonnenmenten en weigert Ben om mijn bestaande nummer te migreren naar het nieuwe abonnement. Dit is m.i. een simpele administratieve actie, die binnen dezelfde provider geen issue zou mogen zijn.

De oplossing

1) Migratie van mijn bestaande nummer naar het nieuwe abonnement
2) Indien niet mogelijk nieuwe contract opzeggen.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik zal dit vandaag op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
  2. Auteur
    Keesv
    Datum
    Ik ben op dinsdag weer bereikbaar
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Helaas heb ik uw reactie niet op tijd kunnen zien vanwege inlogproblemen op de website. Ik zal u per e-mail informeren. In deze e-mail zal ik een nummer achterlaten waarop u mij kunt bereiken.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
  4. Auteur
    Keesv
    Datum
    Oplossing ontvangen, het nieuwe abonnement werkt nu met het oude mobiele nummer. Positieve benadering van Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Keesv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen