Klacht BEN: Nieuw contract vanaf 4 febr nog steeds niet geregeld
Details
De klacht
Ben komt afspraken niet na. Bij de klantenservice vertellen ze allemaal wat anders en ook niet de waarheid. Klantenservice is dramatisch om te bereiken a35 cent per gesprek. Maar nu blijkt ook nog bellen met vaste lijn kost ook nog 10 cent per minuut en heb in totaal bijna 5 1/2 uur aan de telefoon gezeten! Klantenservice vertelt dat abonnement is geannuleerd maar twee uur later krijg ik bericht dat de portering van mijn nummer is gelukt!! Bijn 100 euro onkosten vanaf 22 maart voor een abonnement van 25 euro. Ben er klaar mee. Heb een eigen bedrijfje dus moet ik telefonisch bereikbaar zijn maar of dat zo blijft weet ik niet!!De oplossing
Oplossing van het mobiele probleem en onkosten vergoeding. Zoniet dan ontbinding van het contract.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.