Klacht BEN: Nieuw contract vanaf 4 febr nog steeds niet geregeld

Sandraeveleens van der hart

Ben komt afspraken niet na. Bij de klantenservice vertellen ze allemaal wat anders en ook niet de waarheid. Klantenservice is dramatisch om te bereiken a35 cent per gesprek. Maar nu blijkt ook nog bellen met vaste lijn kost ook nog 10 cent per minuut en heb in totaal bijna 5 1/2 uur aan de telefoon gezeten! Klantenservice vertelt dat abonnement is geannuleerd maar twee uur later krijg ik bericht dat de portering van mijn nummer is gelukt!! Bijn 100 euro onkosten vanaf 22 maart voor een abonnement van 25 euro. Ben er klaar mee. Heb een eigen bedrijfje dus moet ik telefonisch bereikbaar zijn maar of dat zo blijft weet ik niet!!

Oplossing van het mobiele probleem en onkosten vergoeding. Zoniet dan ontbinding van het contract.

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Beste Ben.
    Hoezo is de klacht niet helemaal duidelijk?
    Het contract is aangevraagd op 4 februari en moest ingaan op 23 maart met nummerbehoud.Ben heeft een aantal keren mij vertelt dat het nrbehoud niet was goed gekeurd door t-mobile maar er was nog helemaal niets aangevraagd!!! Maar type me naam in in jullie systeem en dan kun je de klacht precies zien.
    U heeft gereageerd maar geen oplossing geboden!! Bellen naar ben kost geen 35 cent!!
    Beste klant,
    Zojuist heb ik telefonisch contact met je gehad. Vervolgens heb ik je een bevestiging gemaild.
    Sandraeveleens van der hart
    Hoi ben. de oplossing kan eer mee door. maar ik zou een email krijgen met de oplossing maar die heb ik niet gehad. nogmaals
    eveleenssandra@gmail.com
    Beste klant,
    Ik heb de e-mail nogmaals verstuurd.
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?