Klacht BEN: Nieuwe Sim kaart bestellen

Klachtnummer
# 103675
Gebruiker
YC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter heeft een abonnement bij Ben. Nu is haar sim kaart stuk en wil ik een nieuwe bestellen. Dit is onmogelijk; Ben is telefonisch niet te bereiken en ook via Facebook, Twitter en een mail via hun website krijg ik geen respons. Al bijna 3 weken is Ben onbereikbaar en betaal ik wel gewoon het abonnementsgeld terwijl mijn dochter geen gebruik kan maken van haar abonnement. Vandaar deze klacht!

De oplossing

Toezending nieuwe simkaart

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw,U heeft via e-mail een reactie ontvangen van Ben.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen