Klacht BEN: Niks nog opgelost Ben!! Doe wat je beloofd hebt!!

M.J.A. Ruhl

Dacht werkelijk dat Ben mijn klacht had opgelost door netjes te reageren dat mijn fakturen over de maand augustus alsmede september werden kwijtgescholden omdat ze zelf nalatig zijn geweest w.b. mijn vaders opzegging.
Ik blij en Ben een positieve beoordeling gegeven. Wat schets mijn verbazing ik krijg een mail op 12 september j.l. met de volgende inhoud

Hallo Paul,
Je nieuwe factuur staat voor je klaar op Ik Ben en je Ben app. Dit is je factuur over de maand augustus en bedraagt € 13,25. Deze factuur gaat over je Ben nummer 0639031909.

Log in om je factuur te bekijken »
Incasso
Het bedrag wordt omstreeks 22 september 2017 van je rekening afgeschreven. Je hoeft het bedrag niet handmatig over te maken.

Uitleg
Voor extra uitleg over bijvoorbeeld je factuur of de betaling hiervan klik dan hier. Ik heb een filmpje gemaakt met hierin een uitleg over de factuur.

Uitleg over factuur
Je abonnement in en naar het buitenland gebruiken
Je kunt in de hele EU bellen en internetten vanuit je bundel. Wil je onverwachte kosten buiten je internetbundel voorkomen? Dan kun je een MB Extra aanschaffen of MB Pauze aanzetten. Word je gebeld, dan is dit gratis. Bel je in Nederland naar een buitenlands nummer, dan gelden er andere tarieven.

Buiten de EU op vakantie
Buiten de EU bel en internet je niet vanuit je huidige bundel en betaal je per minuut / MB. Om hoge kosten te voorkomen heb ik voor jou de datalimiet buitenland standaard op €60,- gezet. Deze limiet geldt alleen voor mobiel internet en kun je zelf uitzetten op Ik Ben. Wil je internetkosten buiten de EU voorkomen? Zet dan je dataroaming op je mobiele telefoon uit.

Meer informatie over de kosten en tips voor het gebruik van je Ben abonnement vind je hier.

Ik wens je een fijne zomer toe!

De groeten van BEN
Ben stuurt je deze e-mail vanaf een no-reply adres. Je kunt hier niet op antwoorden. Heb je nog een vraag? Klik dan hier voor de veelgestelde vragen. Ook heb je hier de mogelijkheid om een vraag te stellen via het contactformulier.

Ben ik nou zo dom om Ben te geloven of is er bij de administratie van Ben iets niet helemaal in orde. Dit is zo fout Ben!!!

BEN
    Goedemorgen Marga,

Ik begrijp dat jij het vervelend vindt dat jij nu een e-mail hebt gekregen met een factuur. Terwijl jij dacht dat het probleem opgelost zou zijn.

Ik wil je dit graag uitleggen, en zal je hier vandaag telefonisch over benaderen.

De groeten van Ben en Jennifer
    BEN
    Goedemorgen Marga,

Ik heb geprobeerd om telefonisch contact met jou op te nemen. Helaas heb ik jou niet kunnen spreken.

Daarom heb ik jou een e-mail gestuurd.

De groeten van Ben en Jennifer
    M.J.A. Ruhl