Klacht BEN: Nog steeds geen levering

Klachtnummer
# 108278
Gebruiker
FR
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee weken geleden een abonnement met telefoon besteld, en kreeg vlak daarna een mail dat ik binnen vijf dagen mijn aflevering kon inplannen. Deze mail heb ik nu, twee weken later, nog steeds niet ontvangen. Ik heb BEN klantenservice hier al meerdere malen over gebeld, maar het enige wat deze kon doen was een prioriteitlabel aan de bestelling geven, omdat de bestelling op een andere afdeling in behandeling was. Dit duurt mij nu veel te lang.

De oplossing

Ik zou binnen een week deze telefoon in huis willen hebben. Dit duurt al veel te lang. En voor volgende keer: maak geen beloftes over mails die de klant zou moeten krijgen binnen vijf dagen, terwijl deze na twee weken nog niet ontvangen is.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    FR
    Datum
    Ik krijg nu ook al voor de derde keer een mail over het opnieuw invullen van mijn sim kaart gegevens voor het nummerbehoud. Ik vind even wachten niet erg. Maar dit duurt nu wel heel erg lang.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen