Klacht BEN: Nog steeds geen levering

FR

Ik heb twee weken geleden een abonnement met telefoon besteld, en kreeg vlak daarna een mail dat ik binnen vijf dagen mijn aflevering kon inplannen. Deze mail heb ik nu, twee weken later, nog steeds niet ontvangen. Ik heb BEN klantenservice hier al meerdere malen over gebeld, maar het enige wat deze kon doen was een prioriteitlabel aan de bestelling geven, omdat de bestelling op een andere afdeling in behandeling was. Dit duurt mij nu veel te lang.

Ik zou binnen een week deze telefoon in huis willen hebben. Dit duurt al veel te lang. En voor volgende keer: maak geen beloftes over mails die de klant zou moeten krijgen binnen vijf dagen, terwijl deze na twee weken nog niet ontvangen is.

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    FR
    Ik krijg nu ook al voor de derde keer een mail over het opnieuw invullen van mijn sim kaart gegevens voor het nummerbehoud. Ik vind even wachten niet erg. Maar dit duurt nu wel heel erg lang.

Ook een klacht indienen over BEN?