Klacht BEN: Nogsteeds niet aangesloten

Klachtnummer
# 159976
Gebruiker
RB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat ik een rekening niet had betaald was mijn nummer geblokeerd, ik heb hierna de rekening betaald(op de site staan de facturen op betaald),maar ben nu(een week later) nogsteeds niet terug aangesloten op het netwerk. Terwijl mij is verteld door de klantenservice dat maximaal 3 dagen zou duren.

De oplossing

Per direct weer terug aangesloten worden.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rik,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen