Klacht BEN: NOOIT MEER BEN!!

Jur

Altijd netjes facturen betaald (hoe hoog ze ook waren). Bij Ben ga je namelijk altijd verdacht snel over je bundel heen (ook al gebruik je bijna alleen WIFI). 1,5 jaar een Sim Only MAANDELIJKS OPZEGBAAR abbonement gehad. Uiteindelijk heb ik toch opgezegd omdat zij geen interne stop, buitenlandbundels noem het maar op hebben, eigenlijk hebben ze niks behalve een goed incasseringssysteem die rekeningen leegtrekt. Maar oké dat terzijde, ik de overstap naar Tele 2 gemaakt op 4 augustus. Vervolgens krijg ik een laatste factuur van Ben van 90 euro!!! zonder dat ik anders gebruik heb gemaakt van mijn Data en volgens hun dus 1000 MB er door heen heb gejaagd in 10 dagen... Top Ben. Daarnaast blijkt ook dat ik nog een maand opzegtermijn moet doorgaan terwijl ik dit abonnement ruim een maand geleden heb opgezegd. Die 90 euro krijgen jullie zeker niet, ookal willen jullie het komen halen. HELEMAAL KLAAR MET BEN!!!!

Direct opzegging en de huidige factuur compenseren tot mijn normale maandelijkse bedrag.

BEN
    Beste klant,

Gisteren om 17:00 uur heb ik je een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?