Klacht BEN: Nu al 2,5 maanden wachten op nummerportabiliteit van lebara naar ben ( ben weigert over te nemen)
Details
Klacht
We proberen sinds 27 mei een nummer over te zetten van Lebara naar Ben. Tot vandaag worden door dat afgewezen.. Een simcardnummer wordt keer op keer afgewezen, terwijl lebara schriftelijk verklaard dat het nummer goed is.In een portabiliteitssysteem staat een ander simcardnummer in, waardoor de portabiliteit keer op keer wordt afgewezen. Wie dat invoert is niet bekend, maar feit is wel wij nu 2,5 maanden wachten, lijkt op bewuste sabotage van medewerkers intern tegen nummerportabiliteit.
Op 27 juli is ook een call aangemaakt tbv functioneel beheer intern bij Ben, omdat dit structureel veel klachten oplevert voor Ben. Deze call is nog steeds niet behandeld.
Vreemd dat binnen Ben zoiets speelt, en dat nieuwe klanten zde dupe ervan worden
Dit terwijl we verder tevreden zijn als klant van Ben (!) , waar we nog een abonnement hebben.
Gewenste oplossing
Dat ik klant mag worden bij Ben , met behoud van mijn oude telefoonnummer van LebaraDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.