Klacht BEN: Nu al 2,5 maanden wachten op nummerportabiliteit van lebara naar ben ( ben weigert over te nemen)

Klachtnummer
# 122418
Gebruiker
BK
Datum
6 reacties

Details

Klacht

We proberen sinds 27 mei een nummer over te zetten van Lebara naar Ben. Tot vandaag worden door dat afgewezen.. Een simcardnummer wordt keer op keer afgewezen, terwijl lebara schriftelijk verklaard dat het nummer goed is.
In een portabiliteitssysteem staat een ander simcardnummer in, waardoor de portabiliteit keer op keer wordt afgewezen. Wie dat invoert is niet bekend, maar feit is wel wij nu 2,5 maanden wachten, lijkt op bewuste sabotage van medewerkers intern tegen nummerportabiliteit.
Op 27 juli is ook een call aangemaakt tbv functioneel beheer intern bij Ben, omdat dit structureel veel klachten oplevert voor Ben. Deze call is nog steeds niet behandeld.
Vreemd dat binnen Ben zoiets speelt, en dat nieuwe klanten zde dupe ervan worden
Dit terwijl we verder tevreden zijn als klant van Ben (!) , waar we nog een abonnement hebben.

Gewenste oplossing

Dat ik klant mag worden bij Ben , met behoud van mijn oude telefoonnummer van Lebara

6 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    BK
    Datum
    Ik heb geen voorstel tot afhandeling gehad in de mail. Wel een kaart thuis met Sorry van Ben en erop "we zijn ermee bezig". Maar probleem Is nog steeds niet opgelost. Schooljaar is al begonnen deze week, en onze zoon is na ruim 3 maanden nog niet geportabiteerd.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    De e-mail is verstuurd naar een 'hetnet' e-mailadres. Wanneer u deze ook niet kunt terugvinden tussen uw ongewenste e-mail, ontvang ik graag een alternatief e-mailadres. Op die manier kan u de e-mail nogmaals toesturen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    BK
    Datum
    De mail is ontvangen. We zijn aangesloten met nummerbehoud en kunnen nu gaan bellen via Ben. Prima voorstel tav van de aansluitkosten. Dank en tot ziens.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Ik ben blij om te horen dat u tevreden bent over de oplossing. Ik zal de klacht bij deze afsluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  6. Auteur
    BK
    Datum
    Klacht is opgelost. Ben heeft aansluiting gerealiseerd met nummerbehoud.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen