Klacht BEN: nummer behoud van t mobile naar ben

Klachtnummer
# 148762
Gebruiker
danielle
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik zou per 11-1-2016 overstappen naarBen met nummer behoud. Dinsdag 12 jan had een andere mijn nummer. Ben hierover opgebeld. Zij zouden het binnen 4a 5 uur regelen maar uiterlijk de volgende dag. Niet gebeurt. Ze hadden mij tijdelijk een ander nummer gegeven maar ook dat was niet bereikbaar voor mij dat was van een andere. Ik kreeg tijdelijk een andere nummer van Ben en ook dat kunnen ze niet activeren. Mijn oude nummer van t mobile is weg zwerft ergens bij Ben. Zij kunnen niets voor mij doen. Ik heb gezegd tot 15 jan 17:00 uur en anders stap ik over op een andere provider. Ze zijn slecht te bereiken. En zeggen steeds wij kunnen niets voor u doen. De technische dienst. Kort om ben nog steeds op mobile niet te bereiken. Maar ze kunnen fluiten naar hun centen. Wacht nog steeds op antwoord. Zelfs per mail laten ze niets va zich horen. Kortom slecht bedrijf. Ik dien klacht in dat ik van 11 jan al niet meer te bereiken ben op mijn mobile.
mvg danielle de leeuw

Gewenste oplossing

Ik wil geld terug voor alle telefoontjes die ik heb moeten doen. Ik wil van het contract af en ik wil mij eigen nummer terug

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Danielle,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail toegestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Danielle,
    Er is een e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen