Opgelost door BEN: Nummer overzetten mislukt, al 5 dagen onbereikbaar!
Details
De klacht
Al 5 dagen onbereikbaar doordat overzetten nummer is mislukt. Op 31 aug een abonnement afgesloten bij ben. Eerst kwam de tel 12 dagen te laat omdat de bestelling kwijt was door een storing op de site. Daarna moesten we anderhalve maand wachten op nummerbehoud. Na excuses van ben zou het op 1 okt overgezet worden. Het is nu 5 okt en mijn nummer is naar iemand anders gegaan. Wanneer ik mijn eigen nummer bel krijg ik een jongen aan de lijn die verteld dat hij een nieuw nummer heeft per 1 okt. Mijn nummer!!!! Ik kan nu niet bellen of gebeld worden. Echt schandalig. Ik ben zeer zeer ontevreden over Ben.De oplossing
Met spoed contact opnemen en het probleem oplossen. Ik wil mijn eigen nummer blijven houden en een mobiel waarmee ik kan bellen en gebeld kan worden. Niet heel moeilijk voor een telefonie bedrijf lijkt me!!!Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.