Opgelost door BEN: Nummer overzetten mislukt, al 5 dagen onbereikbaar!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36759
Gebruiker
TG
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al 5 dagen onbereikbaar doordat overzetten nummer is mislukt. Op 31 aug een abonnement afgesloten bij ben. Eerst kwam de tel 12 dagen te laat omdat de bestelling kwijt was door een storing op de site. Daarna moesten we anderhalve maand wachten op nummerbehoud. Na excuses van ben zou het op 1 okt overgezet worden. Het is nu 5 okt en mijn nummer is naar iemand anders gegaan. Wanneer ik mijn eigen nummer bel krijg ik een jongen aan de lijn die verteld dat hij een nieuw nummer heeft per 1 okt. Mijn nummer!!!! Ik kan nu niet bellen of gebeld worden. Echt schandalig. Ik ben zeer zeer ontevreden over Ben.

De oplossing

Met spoed contact opnemen en het probleem oplossen. Ik wil mijn eigen nummer blijven houden en een mobiel waarmee ik kan bellen en gebeld kan worden. Niet heel moeilijk voor een telefonie bedrijf lijkt me!!!

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Contact opgenomen met het alternatief telefoonnummer welke vermeld staat in de klacht. Meneer vertelde dat mevrouw gewoon gebruik maakt van haar eigen nummer.
    Ik kan mevrouw echter niet telefonisch bereiken. We blijven dit proberen
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad. De problemen zijn opgelost en helaas is het niet duidelijk hoe deze ontstaan zijn. Om tegemoet te komen zullen we 2 maanden abonnementskosten vergoeden.
  3. Auteur
    TG
    Datum
    Goed afgehandeld. Desondanks is de opstart dramatisch geweest en dit blijft toch hangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen