Opgelost door BEN: Nummerbehoud is mis gegaan, kan nu niet bellen of gebeld worden!

Wendy

Ruim een maand geleden besloot ik over te stappen van Telfort naar Ben. Nu al enorme spijt van deze keuze. Duidelijk een maand geleden aangegeven dat ik op 10 juli wilde overstappen. Op 10 juli is Telfort keurig de service gestopt zoals aangevraagd. De nieuwe simkaart van Ben is ook keurig tijdig geleverd. Echter Ben is niet 10 juli met de service begonnen zoals aangevraagd! Nu kan ik dus sinds 10 juli niet meer bellen of gebeld worden! Ik ben al 3 dagen voor iedereen onbereikbaar! Ik kan dus Ben ook niet bellen want mijn telefoon doet het dus niet. Heb een telefoon geleend van iemand anders maar om de klantenservice te bellen maar ik krijg dan de melding dat het erg druk is en ik beter op een ander moment terug kan bellen! Verder heb ik Ben gemaild, bij Ben bekend onder servicenummer: 33D710144858 en bij Ben bekend onder servicenummer: 48D710150011 en bij Ben bekend onder servicenummer: 51D711114214. Maar Ben geeft geen antwoord, en ze mailen niet terug! Ik wil weer kunnen bellen!

Ik wil weer kunnen bellen met mijn telefoon. Ik heb nummer behoud ruimschoots van te voren, namelijk een maand geleden, aangevraagd. Regel dit dan. Mijn nummer is 0645213678, en mensen kennen mij onder dit nummer en ik wil gewoon weer kunnen bellen met dit nummer!

BEN
    Ik heb u per e-mail geïnformeerd. Mocht u daarna nog vragen hebben kunt u mij bellen op het telefoonnummer dat ik gemaild heb.
    Wendy
    Ben heeft uiteindelijk opnieuw nummerbehoud aangevraagd. Het is uiteindelijk na 10 dagen goedgekomen, maar 10 dagen lang onbereikbaar zijn is niet prettig. De aansluitkosten hoefde ik als compensatie - volgens hen - niet te betalen, en dat is prettig. Echter, jammer dat iets als nummerbehoud mis gaat terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven wat er moest gebeuren, dus deze ellende was allemaal niet nodig geweest...

Wendy

Ook een klacht indienen over BEN?