Klacht BEN: Nummerbehoud wat een drama

Ruurd

25-05-2016 ben ik overgestapt naar BEN met nummerbehoud, aangezien ik nog een opzegtermijn bij mijn huidige provider heb kon de contract bij BEN 27-06-2016 ingaan.
BEN heeft dus meer als een maand de tijd gehad om mijn telefoonnummer om te zetten.
Maar helaas 27-06-2016 werd ik afgesloten van mijn oude provider en het BEN sim kaartje werkte niet, wel kreeg ik mails dat de nummeromzetting gelukt is en dat het contract bij BEN is ingegaan. Vervolgens gebeld met BEN maar hier kom ik geen steek verder, mij werd verteld dat het zou moeten werken, maar als dit niet het geval is dan zou het hoofdkantoor dit op moeten pakken. Hoelang een en ander gaat duren weet de medewerker ook niet. advies is gewoon afwachten. Wat een klantonvriendelijk bedrijf. Ik zit nog steeds zonder telefoon aansluiting zonder dat mij gezegd kan worden wanneer dit is opgelost.

Zo snel mogelijk aansluiten, klant informeren en op zijn minst excuses en compensatie

BEN
    Hallo Ruurd,

Wat vervelend dat je onbereikbaar was. Ik zie dat het probleem inmiddels is verholpen. Ik zal de klacht daarom sluiten.

Ben
    Ruurd
    Hallo Ben, Ik denk niet dat u deze klacht hier kunt sluiten althans niet eerder dan dat deze naar tevredenheid is opgelost, inmiddels heb ik inderdaad bereik, maar waarom reageert u niet op de aangegeven gewenste oplossing?, hieruit begrijp ik dat ik welgemeende excuses van BEN niet hoef te verwachten, en ikheb tevens begrepen dat BEN de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de telefonie diensten in eerste instantie gewoon gaat factureren.ik zal erdan zelf weer achteraan moeten bellen
    BEN
    Hallo Ruurd,

Natuurlijk vind ik het vervelend dat je problemen hebt ervaren. Aangezien je de klacht al via een ander kanaal hebt opgelost, ben ik hier niet meer inhoudelijk op in gegaan. Het spijt me alsnog dat je een week onbereikbaar bent geweest.Deze periode heb ik dan ook voor je gecompenseerd. Het zal in mindering worden gebracht op je factuur over juli, welke je in augustus zult ontvangen.

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?