Opgelost door BEN: Nummerbehoud

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30620
Gebruiker
Eric
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf 30 mei 2013 bezig voor nummerbehoud van KPN naar Ben.
Na 6 afwijzingen heb ik nog steeds geen datum wanneer mijn dure abonnement bij KPN wordt omgezet naar Ben. Steeds vragen ze om de juiste gegevens. En die geven wij ook door maar helaas zit er ergens een kink in de kabel. Ben benieuwd of dit nog goed komt. Ook op mijn vragen krijg ik maar geen antwoord. Als ik niks doet doet Ben ook niks. Helaas want de aanvraag voor nieuw abonnement was zo geregeld en keurig bestelt. Ben benieuwd of dit nog goedkomt

De oplossing

Gauw een oplossing voor nummerbehoud en betaal nu elke maand 25 € teveel en onnodig volgens mij.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik heb u per e-mail een reactie gestuurd. Mocht u nog vragen hebben kunt u mij bereiken op het in de e-mail vermelde telefoonnummer.
  2. Auteur
    Eric
    Datum
    Klacht tot tevredenheid behandeld. Alleen jammer dat er pas actie kwam via klachtenkompas. Inmiddels belt al met Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eric
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen