Opgelost door BEN: Nummerportering wordt niet afgehandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114327
Gebruiker
Maquno
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 11 april jl. heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Ben met het verzoek om nummerportering. Op 16 april jl. heb ik een bevestiging per mail ontvangen dat nummerportering was aangevraagd. Meerdere malen heb ik sindsdien contact gehad met Ben (met een telefonische wachttijd van 30 minuten), maar helaas ben ik nog niet verder gekomen dan: we hebben een case aangemaakt, uw case is zoek en we maken een nieuwe aan tot we gaan het snel oplossen. Zelfs op mijn verzoek om het abonnement per direct te beëindigen wordt niet gereageerd. Dit geeft veel vertrouwen voor de komende 2 jaar dat het abonnement loopt. Ik wil graag snel een oplossing en hoor dan ook graag per ommegaande!

De oplossing

Wil graag per direct gebruik kunnen maken van mijn nieuwe telefoon met huidige nummer of het abonnement per direct beëindigen.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Ik zal u vrijdag nogmaals bellen met een update.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Maquno
    Datum
    Eindelijk heb ik van Ben een telefoontje ontvangen. Eind deze maand wordt mijn nummer, als het goed is, overgezet naar Ben. Jammer dat dit ruim 3 maanden heeft moeten duren.....3 maanden waarin ik extra heb moeten betalen voor mijn huidige abonnement.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maquno
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen