Opgelost door BEN: Nummerportering wordt niet afgehandeld

Maquno

Op 11 april jl. heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Ben met het verzoek om nummerportering. Op 16 april jl. heb ik een bevestiging per mail ontvangen dat nummerportering was aangevraagd. Meerdere malen heb ik sindsdien contact gehad met Ben (met een telefonische wachttijd van 30 minuten), maar helaas ben ik nog niet verder gekomen dan: we hebben een case aangemaakt, uw case is zoek en we maken een nieuwe aan tot we gaan het snel oplossen. Zelfs op mijn verzoek om het abonnement per direct te beëindigen wordt niet gereageerd. Dit geeft veel vertrouwen voor de komende 2 jaar dat het abonnement loopt. Ik wil graag snel een oplossing en hoor dan ook graag per ommegaande!

Wil graag per direct gebruik kunnen maken van mijn nieuwe telefoon met huidige nummer of het abonnement per direct beëindigen.

BEN
    Beste klant,
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Ik zal u vrijdag nogmaals bellen met een update.
    Ben klantenservice
    Maquno
    Eindelijk heb ik van Ben een telefoontje ontvangen. Eind deze maand wordt mijn nummer, als het goed is, overgezet naar Ben. Jammer dat dit ruim 3 maanden heeft moeten duren.....3 maanden waarin ik extra heb moeten betalen voor mijn huidige abonnement.

Maquno

Ook een klacht indienen over BEN?