Klacht BEN: Omzetten abbonement en extra kosten

mari

Per 1 Juli zou mijn nieuwe abonnement ingaan a €14,- per maand, 300 belminuten en 500+500 mb internet.
Het toestel de lumia heb ik keurig op tijd ontvangen maar de eerste factuur was schrikken. Wat bleek Ben had mijn oude abonnement niet omgezet en dus had ik veel kosten buiten de bundel.
We hebben in de maanden die daarop volgden meerdere keren de klantenservice gebeld , die ons ervan verzekerde dat men er druk mee was en alle extra kosten die we maakten vergoed zouden worden.
Nu heeft Ben mijn abonnement ineens in laten gaan op 18-11-2015 ipv. 01-07-2015.
Wederom vandaag de klantenservice gebeld en zijn geven aan dat zij maar een deel kunnen compenseren van de extra gemaakte kosten. De reden: ik wist dat mijn abonnement nog niet om was gezet en dus ben ik zelf verantwoordelijk voor de extra kosten die gemaakt zijn!
Zij maken dus een fout immers mijn contract zou ingaan op 1 juli 2015 en nu moet ik alle kosten buiten de bundel (die zij dus niet hebben aangepast)betalen.

Ik wil dat mijn abonnement zoals omschreven in het contract per 1 juli ingaat met bijbehorende belminuten en mb's en dat Ben alle kosten die zij teveel in rekening hebben gebracht in de maanden juli t/m Dec gaan terugbetalen! Zoals afgesproken en correct zou zijn.

BEN
    Beste Mariëlle,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?