Klacht BEN: Onbereikbaar

Tijmen

Beste Ben,

Ik ben sinds 11 dagen geblokkeerd van mijn abonnement. Ik heb contact gehad met de klantenservice waar ik geen antwoord heb gevonden op mijn vraag. Ik kreeg uit het niets (zonder waarschuwing of dergelijk) een bericht dat ik maar liefst 200 euro boven me abonnementskosten ben gegaan en of ik dat even wou betalen. Hierdoor ben ik dezelfde dag nog afgesloten/geblokkeerd. De klantenservice kon mij geen inzage geven waar ik zoveel overheen ben gegaan. Over enkele weken stap ik over naar een nieuwe provider en vind het belachelijk dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden zonder enig aanleiding.

Mijn vraag is hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ik weet 100% zeker dat ik geen 200 euro over mijn abonnement heen ben gegaan. Daarnaast wil ik ook wel duidelijkheid hoe het zo kan zijn dat ik van de een op de andere dag geblokkeerd wordt zonder enige aanleiding of inzage via de klantenservice.

Ik zou graag weer willen bellen, gebeld kunnen worden en kunnen internetten buiten huis. Daarnaast verwacht ik een duidelijke uitleg waarom dit is gebeurt, en een compensatie van de tijd dat ik onnodig ben geblokkeerd.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    Tijmen
    Beste Ben,

Ik ben i.i.g blij dat ik binnen 24 uur weer kan bellen en internetten. toch vind ik het voostel om 15 euro korting te geven te weinig aangezien ik momenteel al 3 weken compleet niet bereikbaar ben. Inderdaad ik heb het 80% bericht gehad, maar daardoor ben ik mijzelf niet bewust geweest dat mijn internet zo snel ging op een nieuw toestel met nieuwe settings van data verbruik. Mocht ik het 100% bericht wel hadden ontvangen had ik dit kunnen voorkomen. Is iets anders mogelijk? Mvg
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?