Klacht BEN: Onbereikbaarheid!

Brigittevandalen

Sinds 1 juni over gestapt naar ben. Sinds die tijd sporadisch bereikbaar. Meestal gaat mijn telefoon niet eens over. Mensen krijgen Eem voicemail die niet bestaat. Klachten ingediend zowel via mail als telefonisch. Na uren in de wachtrij te hebben doorgebracht. Want op de mails wordt niet gereageerd. De "storing" zou door de technische dienst worden opgepakt. Weinig verrassends dat die GEEN enkele keer contact met je opnemen. Mensen kunnen mij niet bereiken, erg lastig met een sales functie. Daarbij ben ik alleenstaande ouder van drie. En TOTAAL niet BEREIKBAAR.
SCHANDALIG!!
Op mails krijg je de standaard reply dat ze hopen je vraag te kunnen beantwoorden.
Ik schaam me rot naar mijn contacten, want die denken dat ik AFGESLOTEN ben vanwege mijn onbereikbaarheid. Een voicemail inspreken die ik NIET heb of kan Afluisteren en daardoor dus op heeeeeeel veel onbegrip kan rekenen.
Reactie van BEN? GEEEEEEEEN ENKELE!!!
Een woord voor ben: KUT
I

Mijn geld terug voor GEEN geleverde diensten. Want ik BEN onbereikbaar. Soms krijg ik een "gratis" sms dat iemand mij gebeld heeft en soms een bericht dat er een voicemail heb, die ik NIET wens geactiveerd te hebben. Ondanks continu via de site het uitzetten en door de man van klantenservice "gezegd" uitgezet te hebben. Dus kan ik mensen terug bellen ... Mag ik excuses maken voor mijn onbereikbaarheid... En de kosten maken om continu mensen te bellen.
Ik SCHAAM me dood!
Niet te vergeten wat de onbereikbaarheid doet rond mijn kinderen. Zo erg dat ik nu een anders pre paid nummer heb aan moeten schaffen zodat ik voor mijn kinderen bereikbaar kan zijn. Een extra nummer omdat BEN mij ONBEREIKBAAR houdt!
Ondanks de vele klachten sinds 2 juni nu nog steeds geen oplossing!

OPLICHTERS

Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Brigittevandalen
    Lezen jullie he klachten wel? Of alleen stompzinnig standaard "zet je tel aan, uit " verhaal!
    Vb heb ik jullie al 1,5 maand gegeven. Vanmorgen hele morgen "onbereikbaar" mensen bellen dan ben ik ingesprek of de lijn gaat over maar is dood.
    Erg lastig aangezien in een medisch noodgeval had rn ik via de buren een ambulance kom bellen. Vragen zoals welke telefoon ik heb: die ik van jullie 1,5 maand geleden ontvangen heb. Of ik andere tel geprobeerd heb, al 10000 x beantwoord!
    SCHANDALIG!!!!!
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Brigittevandalen
    Zoals aangegeven kan ik niet gebeld worden, of in gesprek of direct op een niet bestaande voicemail. Andere toestellen maakt daarin geen verschil!
    Ik heb een niet geactiveerde voicemail, mensen krijgen ingesprektoon. Als ik bel gaat hij niet over en blijft de lijn dood... Dan paar uur later opeens komt er weer een verbinding en sporadisch krijg ik tel en kan ik bellen.
    Ga niet mijn locaties doorgeven want dat is noch locatie gebonden noch tijdsgebonden!
    Beste klant,
    Heeft u een telefoonnummer waarop ik u telefonisch kan bereiken?
    Brigittevandalen
    24 juni was er de spoedzending gedaan, vorige week na uuuuuuuuren weer in de wacht (ondanks actuele wachttijd op ben.nl aangeeft 13 minuten.....) opnieuw een spoedmelding gedaan... Krijg wel het berichtje dat anoniem mij gebeld heeft, wellicht de TD die mij probeert te bereiken en tegen de zelfe problemen loopt... Een tel (Samsung of iPhone die van jullie) die niet overgaat maar wel meld dat er gebeld is...
    Brigittevandalen
    Welk nummer denkt u zelf?????????
    Beste klant,
    Bent u in de mogelijkheid om een telefoonnummer te regelen, zodat ik u telefonisch kan bereiken?
    Brigittevandalen
    Hoezo? Blijk ik onbereikbaar te zijn?
    Dat is verrassend..........

U zult begrijpen dat ik hier niet het nummer online zal zetten...
    Ik heb een nummer, hoe kan dat zonder online geplaatst te worden , bij u terecht komen?
    Heeft u een email?
    Want het contactformulier wordt niet op gereageerd...
    Wellicht een Whatsapp sturen ?
    Online zetten van iemands anders hun nummer is natuurlijk een NO NO
    Beste klant,
    U kunt het telefoonnummer invullen op via het contactformulier op mijn website. U kunt ook aangeven wanneer ik u kan bereiken op dat telefoonnummer. Ik kan u van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00 uur en 17:00 uur bellen. Ik wil u vragen het hier te vermelden wanneer u het contactformulier heeft ingvuld. Op die manier kan ik je reactie het beste in de gaten houden.
    Brigittevandalen
    Het formulier is verzonden.
    Beste klant,
    Ik zal vanmiddag nog contact met u opnemen.
    Brigittevandalen
    Ben benieuwd... aangezien ik wederom hele ochtend onbereikbaar ben geweest en mensen aangeven mijn voicemail te hebben ingesproken. Afgelopen week toch wederom PERMANENT uitgezet door uw collega's...
    Beste klant,
    Na ons telefoongesprek is uw probleem opgepakt door mijn technische dienst. Ik zal u dinsdag 21 juli 2015 opnieuw bellen om het vervolg te bespreken.
    Wacht het wederom af...
    Beste klant,
    Ik zal u donderdag nogmaals bellen.
    met vriendelijke groet,
    Tot donderdag
    Beste klant,
    Kunt u aangeven of u de simkaart al heeft ontvangen? Ik zal u dan telefonisch proberen te bereiken. Wanneer u de simkaart nog niet heeft ontvangen zal ik verdere stappen ondernemen.
    Brigittevandalen
    Sorry, vergeten te melden dat de nwe kaart binnen is gekomen.
    Vorige week woensdag heb ik deze ontvangen.
    Beste klant,
    Kunt u me aangeven welk simkaartnummer er vermeld staat op uw nieuwe simkaart. Dit is een 19-cijferige code welke begint met '8931..'.
    Met vriendelijke groet.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?