Klacht BEN: Onbereikbare helpdesk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109014
Gebruiker
Karin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik wilde graag zien waarom mijn belbundel binnen 2 weken opgebruikt was en nog eens 20 euro buiten mijn bundel terwijl ik normaliter per maand zo'n 100 belminuten overhoud. Op de site kan je bij verbruik alleen zien hoeveel je verbruikt heb maar niet wanneer, met wie en hoelang je getelefoneerd hebt. Bellen naar Ben is geen optie. Na 40 minuten á € 0,35 = € 14,- heb ik opgehangen. Via facebook heb ik één niet ter zake doende reactie gekregen van Ben, daarna bleef het heeeeel stil ondanks mijn smeekbeden om te reageren. Als je als provider niet bij de beste van Nederland hoort, zorg dan in ieder geval dat je helpdesk prima functioneert. Maar zelfs dat kunnen ze niet. Dus voor mij: DAG BEN, tot nooit meer.

De oplossing

Ik wil helemaal niets meer van BEN, vandaag ben ik overgestapt naar SIMYO op aanraden van 7 verschillende mensen.
Ik heb wel een advies voor BEN wat GRATIS is ipv € 0,35 ct/min.

DOE WAT AAN JE HELPDESK!!!!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Karin
    Datum
    En weer een standaard berichtje ontvangen waarin excuses voor het ongemak bla bla bla en dat ik mijn belgedrag kan terug zien op mijn factuur. Ik BEN heel blij dat ik ben overgestapt want bij BEN snappen ze er helemaal niets van hoe een helpdesk hoort te functioneren.
  3. Auteur
    Karin
    Datum
    Ik heb geen behoefte meer aan een reactie van BEN, Ik BEN helemaal klaar met BEN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?