Opgelost door BEN: onbeschoft behandeld aan de telefoon en geen informatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114007
Gebruiker
Meeng
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 4 juni een abonnement afgesloten met nummer behoud. Geen orderbevestiging ontvangen, woensdag 10 juni contact opgenomen met de klantenservice (na +/- een kwartier in de wacht te staan), deze gaven aan niets te kunnen vinden maar nog tot vrijdag af te wachten en opnieuw contact op te nemen. Maandag (vandaag) opnieuw gebeld en wederom een kwartier in de wacht gestaan. Deze dame kon mij wederom niets vertellen, op de vraag of er in ieder geval gekeken kon worden of mijn bestelling binnen was gekomen gaf ze aan dat dat niet mogelijk was. Op mijn vraag wat ik dan moest doen gaf ze aan dat ik dan maar ergens anders een abonnement moest afsluiten. Omdat ik niet gediend ben om als "nieuwe"klant zo behandeld te willen worden haar naam gevraagd, ze schreeuwde door mij heen en verbrak de verbinding. Vol verbazing over deze behandeling, heb nog niet eens een abonnement, ben bang als je een klacht hebt er helemaal geen gesprek mogelijk is.

De oplossing

Duidelijkheid en correcte informatie, wil niet telkens geld en tijd moeten besteden om er zelf achteraan te moeten bellen en dan ook nog eens brutaal te woord te worden gestaan.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Vandaag om 11:30 uur zal ik contact opnemen met uw partner.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  3. Auteur
    Meeng
    Datum
    Wel eindelijk een reactie gekregen en excuses, wel jammer dat na pas een klachtmelding er gereageerd kan worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meeng
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen