Opgelost door BEN: Ondeugdelijke telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181634
Gebruiker
L.J. Groenewegen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Regelmatig uitvallen van de verbinding.
Uitvallen van de batterij 1e maal
Na reparatie na 1 week opnieuw uitvallen van de batterij.
Alles gemeld bij service centrum.
Na 4 weken nog niets gehoord. Advies contact opnemen met Dynafix. Dit is volgens mij de omgekeerde wereld ik heb recht op een deugdelijk toestel. Trouwens op website Dynafix alleen de mededeling dat toestel is ontvangen.

De oplossing

Per brief verzocht binnen 3 weken te reageren voor definitief herstel of alternatieve oplossing, anders naar geschillencommissie Telecommunicatie.

6 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo,

    Bedankt voor je bericht.
    Ik vind het vervelend om te horen dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je toestel.
    Ik zal je morgen een mail sturen naar het bij mij bekende emailadres met een oplossing voor het probleem.
    Met Vriendelijke Groeten,

    Ben
  2. Auteur
    L.J. Groenewegen
    Datum
    Van Ben mail gekregen dat toestel niet te repareren is en ook niet meer leverbaar. Voorstel een keuze te maken uit een nieuw toestel. Ga dit bestuderen.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo,
    Ik hoor graag je keuze wanneer je hierover uit bent.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    L.J. Groenewegen
    Datum
    Ik heb besloten om - met bijbetaling en aanpassing abonnement - over te gaan op de iPhone 5s. Dit vandaag gemeld aan de klantenservice die hierover niet kan beslissen maar mijn verzoek zullen sturen naar het hoofdkantoor.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Leen,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  6. Auteur
    L.J. Groenewegen
    Datum
    Nieuwe telefoon ontvangen, alles afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.J. Groenewegen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy