Klacht BEN: Ongeloofelijk hoge klachten em koste bij BEN

Vincentmaas

Afgelopen maand afgesloten geweest. heb mn beide abonnementen reeds betaald wat normaar 32,50 hoor te zijn moest ik maarliefst 80,- euro en 88,- euro betalen. na een afspraak die we al langere tijd geleden gemaakt hadden omdat mn salaris later uitbetaald word hebben ze WEER beide abonnementen geblokeerd en willen ze alweer ff 2x dubbel innen en volgemde maandaarliefst weer 25,- per abomnement erbij voor het weer activeren. WAAR ZIJN WE MEE BEZIG BEN??????
BEN je niet goed geworden????

Ik zou graag eisen dat alleen de abonnements kosten betaald gaan worden en de ophogingen worden kwijt gecholden. Want dit slaat natuurlijk alles en totaal nergends meer op.
Heb dit al meerdere malen ingevuld maar zal zoals gewoonlijk wel WEER niets mee hedaan worden. BEN benieuwd of jullie als BEN eindelijk een reageren.

BEN
    Hallo Vincent,

Dankjewel voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je geen onterechte hoge facturen wilt betalen. Om die reden heb ik je facturen even nagekeken.

Hieruit is gebleken dat er geen facturen zijn van boven de €60,00. De reden dat ik je wel vraag om meer te betalen, is dat er nog meerdere facturen openstaan. Hierdoor lopen de kosten hoger op. Hierdoor breng ik herinneringskosten in rekening en hierdoor ben je inmiddels geblokkeerd.

Ik wil je vragen om de openstaande facturen alsnog te voldoen. Op die manier kan ik je nummer weer deblokkeren.

Ben
    BEN
    Hallo Vincent,

Ik heb je een e-mail gestuurd.

De groeten van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?