Opgelost door BEN: ongewenst datagebruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114040
Gebruiker
jack
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb abonnement destijds voor mijn jongste zoon 10 jaar aangeschaft met 100 belminuten en geen data hij kan immers via wifi ook internetten . Nu heeft mijn oudste zoon de telefoon gejat/ meegenomen stiekem en kwam ik daar afgelopen dagen achter. telefoon terug en nu blijkt dat hij you tube filmpjes heeft gekeken bij ex vrouw die geen internet heeft dus hij heeft de data in de instellingen aangezet en heeft toch data afgenomen. Ik ontdekte dat de telefoon verdwenen was en heb verhaal gehaald bij mijn ex en mijn oudste zoon. Telefoon terug en nu zie ik dat hij data heeft gebruikt en ik nu met een maandrekening zit van 204 euro!!! (terwijl ik een abonnement van 3.50 per maand heb afgesloten en geen data wil... Ik verwijt Ben dat ik geen data wil maar dat het dus toch wel mogelijk is voor de jeugd hierover ben ik niet goed ingelicht en verder vindt ik het bedrag van 204 niet in verhouding staan tot een afgekochte databundel.

De oplossing

Ik verzoek tot coulance en kwijtschelding. Andere providers verlagen de snelheid of staan het niet toe en dat is fair. Maar nu ben ik letterlijk door noch Ben of anderzijds op de hoogte gesteld dit is nalatig. immers mijn telefoon was onrechtmatig verdwenen en mijn zoon wilde internetten maar is fout geweest maar voorzag ook deze hoge som van 204 euro niet ik evenmin.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    jack
    Datum
    Ben Blij, hihiihi mijn zoon voelde zich heel schuldig en iedereen was overdonderd maar Ben heeft het echt goed opgepakt en mij het volledige bedrag aan data gebruik verwijderd. Dit super en top van Ben, nogmaals Ben Blij...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jack
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen