Opgelost door BEN: Ongewenst SMS dienst direct Telefonisch geblokeerd toch kosten buiten de bundel

Gedupeerde

Ik ben de dupe geworden van ongewilde SMS dienst die ik direct met SMS STOP heb beindigd (heb het bewijs) daarna direct contact opgenomen met Ben voor blokering kosten buiten de bundel bedragen 1,39 Ben zou het blokkeren volgende dag kosten 2,41 weer contact opgenomen met Ben foutje van medewerker was nu definitief geblokeerd kosten zullen 2,41 en niet meer als er meer kosten zullen komen zal er compensatie zijn maar nog steeds kosten buiten de bundel inmiddels 39,40 weer contact opgenomen met Ben het was nu echt geblokeerd en de bandopname van de gesproken 12 en 13 oktober zullen worden uitgeluisterd want als dat is afgesproken had ik inderdaad recht op compensatie ik zou op vrijdag door medewerker ikram teruggebeld worden dus niet na meerderen pogingen vrijdag daarop is ze er wel maar kan ik niet met haar doorverbonden worden en moet ik vernemen via huidige medewerker dat de bandopnames er niet zijn . Het was niet mogelijk met ikram zelf te spreken heel lastig en vervelend .

De afgesproken compensatie dat is dat alle kosten gemaakt na 1,39 ( vanaf dat moment had ik het bij Ben geblokeerd ) niet betaald dienen te worden

BEN
    Beste Cynthia,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik een bevestigende e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Gedupeerde
    Alles is na wens opgelost bedankt!

Gedupeerde

Ook een klacht indienen over BEN?