Klacht BEN: Onjuist/te hoog factuurbedrag over juni, juli en augustus, restitutie verschil

kvanb

Over de maand juni, juli en augustus 2016 is ten onrechte € 10,00 (extra) ingehouden voor 1000 SMS. Conform mijn abonnement geldt er voor 1000 sms gedurende 24 mnd een korting van € 10,00 per maand. Het verzoek is deze 3 maanden (3x € 10,00) te restitueren op mijn bankrekeningnummer & de € 10,00 korting op mijn huidig ben-abonnement (weer) te registreren.

Alvast bedankt
Koert van Brakel

BEN
    Hallo Koert,

Dankjewel voor je bericht. Ik zie inderdaad dat er een fout is gemaakt. Sorry daarvoor! Dit heb ik direct aangepast. Dat kun je ook terugzien wanneer je je Ik Ben pagina opent.

Het bedrag van €30,00 kan ik compenseren, zodat het bedrag met de komende facturen wordt verrekend, of ik kan het bedrag op je rekening storten. Wanneer ik het bedrag op je rekening stort, kan hier een maand overheen gaan. Ik hoor graag van je voor welke optie je kiest.

Ben
    kvanb
    Rechtstreeks via Ben heb ik reeds een reactie ontvangen. Geboden oplossing daarin van Ben is binnen 14 dagen het teveel ingehouden bedrag ad. € 30,00 op mijn rekening te storten.
    Hiermee kan de klacht (voorlopig) als afgehandeld worden beschouwd.
    Mvg,
    Koert van Brakel
    BEN
    Hallo Koert,
    Ik heb zojuist een opdracht utigestuurd om de €30,00 op je rekening te storten. Houdt er rekening mee dat dit langer kan duren dan twee weken. Het zal maximaal een maand in beslag nemen.
    Ben