Opgelost door BEN: Onmogelijke internet kosten buiten de bundel

Tatjana

Hallo,

Sinds maart 2013 heb ik bij Ben een abonnement op Ben regelmatig en Ben soms.In de eerste maand was ik na 2 dagen al 150,- over mijn bundel. Dit kwam door een fout van Ben en is daarna weer rechtgezet. Hier schrok ik er van en ben sindsdien erg bewust met mijn internetinstellingen omgegaan. (alleen aanzetten voor whatsapp berichten en uitzetten als ik klaar ben). Ik maak thuis gebruik van wifi dus maakte mij nergens zorgen om. Eind juni kreeg ik een melding dat ik 150,- buiten mijn bundel zit.. Dit kon niet kloppen aangezien ik mijn belstatus elke week check en wist wanneer ik moest ophouden. De 25e t/m de 30e heb ik 1500mb verbruikt.Te gek voor woorden. De tijden van verbruik kloppen niet ( werktijden, schooltijden) en de hoeveelheid verbruik is overdreven veel vergeleken met mijn normale verbruik. In Juli was ik op vakantie ( netwerk uit, maar wel 700 mb verbruikt? ) Intussen al bezwaarschrift ingediend en 2 klachten via de site.

Eind Juni schriftelijk een bezwaarschrift ingediend met het antwoord dat ik de 174,- gewoon moet betalen en mijn internetinstellingen uit moet zetten. Ik weet hoe ik met mijn internetinstellingen om moet gaan en vind dit wel een heel makkelijk antwoord. Vandaag mijn simkaart verwijderd omdat ik al 20,- over mijn bundel ben op de 9e van de maand. Ben radeloos en wil het liefst zo snel mogelijk af van mij contract. De 174,- weiger ik te betalen, het enige wat Ben zegt is dat het dataverbruik van mijn sim kaart afkomt en ze verder niks kunnen doen, terwijl ik weet dat dit onterecht is. De kosten van nu in augustus ( 15,46 ) buiten de bundel kloppen niet (werk 5 dagen in de week, waar ik mijn mobiel niet gebruik en thuis wifi) Weet niet wat voor verassingen ik nog krijg met Ben, maar wil hiermee zo snel mogelijk mee stoppen. Het is fout hoe Ben haar klanten onterecht de kosten in jaagt.

Ik hoop dat er serieus naar mijn klacht word gekeken en dat er ook daadwerkelijk een oplossing komt

BEN
    Klant neemt niet op. Duidelijke e-mail gestuurd met uitleg en eventuele mogelijkheden. Voor vragen kan ze vragen naar mij.
    Mw. G. van Dijk
    Tatjana
    Ik heb inderdaad een e-mail ontvangen waarin stond dat de datakosten worden vergoed. Ik heb het maandelijkse bedrag overgemaakt wat ik hoor te betalen en hoop dat het opgelost is. Ik hoop dat ik in de toekomst geen problemen meer krijg. Toch fijn dat Ben het op deze manier heeft afgehandeld. Mvg,

Ook een klacht indienen over BEN?