Opgelost door BEN: Ontbinding van het contract na het ontvangen van een Samsung S6 die niet werkte.

# 197208
williams04

Ben sinds 6 januari 2015 klant bij BEN. Tot de dag van 13-10-2016 geen klachten gehad, die dag begon alle ellende. Via de website Ben, het bestaande contract verlengd voor 2 jaar met als keuze een Samsung S6. Toestel en contract 13-10-16 ontvangen. 16-10 mail gestuurd klantenservice dat toestel niet werkt, nooit een reactie opgehad!. 17-10 gebeld met BEN en ik zou een mail krijgen met nieuwe toestellen waaruit gekozen kon worden binnen 1 week . Na 6 dagen mail AMP voor omruiling. Gebeld BEN melde mij dat alleen omruiling kon, contract die dag ontbonden, was binnen het termijn. Zou mail ontvangen, niet dus, gebeld, adres gekregen voor opsturen toestel, gedaan aangetekend verstuurd, blijkt verkeerde adres gekregen van klantenservice. Dynafix toestel teruggestuurd binnen 2 dagen, 7/11eindelijk wel mail van BEN, weer verstuurd naar antwoordnr. Dame verteld mij reactie binnen 10 dagen, Morgen is dag 10!!! EN nog geen reactie van BEN!!!! Ik wil een bewijs dat het contract is ontbonden!!!

Een mail of brief waarin staat dat het verlengde contract is ontbonden... En het contract opzeggen per 30-01-2017.

Hallo Karin,
    Dankjewel voor je bericht op Klachtenkompas. Ik heb je gegevens even nagekeken en zie dat je toestel nog niet is ontvangen door Dynafix. Hierdoor is je abonnement nog niet geannuleerd. Zodra je toestel is ontvangen, wordt je abonnement geanuleerd.
    williams04
    Wat een reactie!! Wat ik al had verwacht maar het toestel is bij Dynafix geleverd op 10 Nov om 12.43 uur. Track en trace nr
    3SLFVZ017683735, collega van je heeft het vorige week nog na gekeken dat het toestel ontvangen was. Nu als de donder dat contract ontbinden en het huidige opzeggen!!
    williams04
    Uiteraard verstuurd aan het antwoordnummer 10226, 6360 XV NUTH, nadat ik de eerste keer het verkeerde adres had op gekregen van jullie klantenservice per telefoon.
    Hallo Karin,
    Aan je track & trace nummer zie ik inderdaad dat je toestel al is afgeleverd. Ik zal hierover contact opnemen met Dynafix en het je laten weten zodra ik een terug koppeling heb.
    williams04
    Heel graag want dit duurt al veel te lang...
    Hallo Karin,
    Je toestel is inmiddels terecht. Je abonnement zal binnen een paar dagen geannuleerd worden. Je zult hier een bevestiging per e-mail van ontvangen.
    williams04
    IK wacht het af!!! Hopelijk duurt dit ook niet weken...
    Hallo Karin,
    Je abonnement is inmiddels geannuleerd. Je kunt er nu voor kiezen om een nieuwe verlenging aan te vragen, je abonnement op te zeggen of om over te stappen naar een andere provider met nummerbehoud.
    williams04
    Eindelijk de klacht afgehandeld, had dit niet voor elkaar gekregen via de klantenservice van BEN, dat is zeker.

williams04

Ook een klacht indienen over BEN?