Klacht BEN: onterecht afgesloten en nu geen internet meer.... klachten kun je niet kwijt

Klachtnummer
# 135804
Gebruiker
vbosch
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ze zijn daar echt gestoord. vriendelijke agents!.... edoch na onterechte afsluiting bijna 2 weken niet bellen/sms/internet. Internet werkt na bijna 2 maanden nog steeds niet.
Zeker 12 afspraken gemaakt om gebeld te worden. Nooit gebeurd er iets.
Ik geloof dat ik gedwongen wordt om weg te gaan.... ook een mooie: omdat ik een email adres van online heb.... kan ik geen mail van Ben ontvangen.

Escaleren bestaat niet bij ben. Je kunt niet met een leidinggevende spreken.. erg jammer

De oplossing

Gewoon kunnen bellen, sms'en èn op 3g kunnen..... en een internet MyBen waarop een kloppende admi te vinden is...

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Vincent,
    Kunt u me aangeven om welk telefoonnummer het gaat?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    vbosch
    Datum
    Het gaat om 06 467 17 430
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Vincent,
    Bedankt voor uw tijd zojuist aan de telefoon. Ik zal u morgen nogmaals bellen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen