Opgelost door BEN: onterecht afgesloten telefoonnummers

Rosalie

Ben heeft onterecht de telefoonabonnementen van mijn twee kinderen stopgezet. Dit zou binnen 3-5 werkdagen geregeld zijn. Inmiddels zij we een maand verder. Meerdere keren bel ik Ben op en iedere keer word ik afgescheept, dat het bij de technische dienst ligt. Ik word niet geholpen en het lijkt alsof het nooit wordt teruggedraaid.
Inmiddels kan ik mijn kinderen al een maand niet bereiken.

Per direct actief maken van abonnement.

Beste Rosalie,
    Uit mijn gegevens blijkt dat alle drie de abonnementen actief zijn. Wanneer de toestellen opnieuw worden opgestart, kan de simkaart weer gebruikt worden.
    Rosalie
    inmiddels zijn mijn kinderen wel telefonisch bereikbaar. het mobiele internet werkt echter nog steeds niet. Zij hebben Simkaart eruit gehaald, opnieuw opgestart maar alsnog geen internet. Graag zie ik dit zsm geregeld.
    Beste Rosalie,
    Het internet zal uiterlijk 13 november 2015 actief zijn. Ik wil u vragen die dag de toestellen weer opnieuw op te starten, zodat de gegevens van het network worden doorgevoerd op de simkaarten.
    Rosalie
    Het is inmiddels 13 november en mijn kinderen hebben nog steeds geen internet. Eerder deze week kreeg ik al een mail van jullie, dat het inmiddels al zou werken. Dit is echter niet waar. Ik ben het enorm zat om iedere keer maar weer aan het lijntje gehouden te worden. Hoe gaan jullie dit zsm oplossen?????????
    Rosalie
    Vandaag weer telefonisch contact met jullie gehad. Internet is nog steeds niet geregeld. Ik ben hier nu sinds 1 augustus mee bezig. Wanneer gaan jullie dit nou eens serieus nemen en per direct oplossen. Schandalig!!!!
    Beste Rosalie,
    Uit mijn gegevens blijkt dat op alle drie de abonnementen inmiddels MB's zijn verbruikt. Ik ga er daarom ook vanuit dat het probleem wel is verholpen. Kunt u me aangeven of dit klopt?
    Rosalie
    Hoe kan u dit nu zeggen!!! Sinds het onterecht opzeggen van de abonnementen, hebben mijn kinderen nog niet 1 minuut mobiele data gekregen. Wat u bedoelt, zal gaan over de afgelopen dagen.
    Regel dit!!!!
    Rosalie
    Sorry ik bedoelde afgelopen maanden....
    Beste Rosalie,
    Mijn excuses voor het ongemak. Ik zal nogmaals kijken wat er mis gaat.
    Rosalie
    Ik vraag mij af hoe lang dit nog gaat duren ,Ben!!!
    Rosalie
    Gisteren hadden mijn kinderen in de ochtend mobiele data en nu.... nee hoor, wederom weer niet!!! Kom op Ben, REAGEER, DOE IETS!!!!!!!!!
    Beste Rosalie,
    Zojuist heb ik naar uw huistelefoonnummer gebeld. Uw dochter nam op en gaf mij uw mobiele nummer. Helaas neemt u niet op. Kunt u me aangeven hoe laat ik u kan bereiken? Ik kan u bellen tot 18:00uur.
    Rosalie
    Soory, ik was even niet bereikbaar. U kunt mij nogmaals op opgegeven nummer bereiken
    Beste Rosalie,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik een bevestigende e-mail naar u verzonden.
    Rosalie
    Hi, de simkaarten hebben wij omgewisseld. Dank je wel
    Rosalie
    Hi Ben, klopt het nu dan wel dat ze geen gebruik kunnen maken van hetzelfde telefoonnummer? ze zijn nu bereikbaar op het nummer van de Simkaarten
    Beste Rosalie,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Rosalie
    Hoi Ben, volgens mij verloopt alles volgens afspraak.
    Ik krijg echter mailtjes van Ben@AMP-logistics dat ik een afspraak moet maken voor het bezorgen van een Ben bestelling. Ik neem aan dat ik daar niet op hoef te reageren?
    Beste Rosalie,
    Bedankt voor uw bericht. De afspraak hoeft u inderdaad niet te maken. De simkaart is namelijk al per post verstuurd.
    Hallo,
    Vandaag de simkaart gewisseld van het telefoonnummer wat jullie hadden doorgegeven. Deze werkt.... Nog 1 te gaan...
    Jeetje wat zal ik blij zijn als ze alle twee werken...
    Beste Rosalie,
    Wat fijn om te horen. Vandaag zal het tweede nummer op de Ben simkaart geplaatst worden. Ik hoor dit weekend graag van u of dit ook goed is verlopen.
    Rosalie
    Jullie zullen het niet geloven, maar alle twee de nummers doen het en hebben 3G.
    ik ben blij dat de problemen nu dan uiteindelijk zijn opgelost. ik vind het echter nog steeds heel jammer, dat ik sinds 1 augustus hiermee bezig ben geweest.... Ik ga er van uit jullie ook het financiële deel nog goed gaan oplossen. Alvast bedankt
    Beste Rosalie,
    Ik zou graag telefonisch contact willen over het oplossen van het financiële gedeelte. Wanneer kan ik u bereiken?
    Ik ben vandaag mobiel bereikbaar tussen 3-6 uur
    Beste Rosalie,
    Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Helaas werd me aangegeven dat u niet aanwezig bent. Hoe laat kan ik u morgen bereiken?
    Met vriendelijke groet.
    Rosalie
    Ik weet niet of jullie mijn mobielnummer hebben, zo ja dan kan u mij morgen de gehele dag bellen, en anders op huisnummer op woensdagochtend tot 11 uur
    Beste Rosalie,
    Is uw mobiele nummer het derde abonnement wat u bij Ben heeft?
    Rosalie
    Nee helaas... dan morgen tot 11 uur thuis op privénummer of eventueel eind van de dag...
    Beste Rosalie,
    Hoe laat bent u vandaag thuis?
    Vanaf 16.00 tot 17.30
    Beste Rosalie,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u gisteren een bevestigende e-mail toegestuurd. Ik ben blij dat we de klacht samen hebben kunnen afsluiten.
    Rosalie
    Nadat ik klachtenkompas heb ingeschakeld, is het allemaal heel goed verlopen. Ik vind het echter jammer dat het zover heeft moeten komen. Totaal ben ik hier ongeveer vier maanden mee bezig geweest. Mijn dank gaat uit naar de mevrouw van de technische dienst, die ons uiteindelijk heel adequaat heeft geholpen.

Rosalie

Ook een klacht indienen over BEN?