Opgelost door BEN: onterecht afgesloten telefoonnummers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137497
Gebruiker
Rosalie
Datum
33 reacties

Details

De klacht

Ben heeft onterecht de telefoonabonnementen van mijn twee kinderen stopgezet. Dit zou binnen 3-5 werkdagen geregeld zijn. Inmiddels zij we een maand verder. Meerdere keren bel ik Ben op en iedere keer word ik afgescheept, dat het bij de technische dienst ligt. Ik word niet geholpen en het lijkt alsof het nooit wordt teruggedraaid.
Inmiddels kan ik mijn kinderen al een maand niet bereiken.

De oplossing

Per direct actief maken van abonnement.

33 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Uit mijn gegevens blijkt dat alle drie de abonnementen actief zijn. Wanneer de toestellen opnieuw worden opgestart, kan de simkaart weer gebruikt worden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Rosalie
    Datum
    inmiddels zijn mijn kinderen wel telefonisch bereikbaar. het mobiele internet werkt echter nog steeds niet. Zij hebben Simkaart eruit gehaald, opnieuw opgestart maar alsnog geen internet. Graag zie ik dit zsm geregeld.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Het internet zal uiterlijk 13 november 2015 actief zijn. Ik wil u vragen die dag de toestellen weer opnieuw op te starten, zodat de gegevens van het network worden doorgevoerd op de simkaarten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Het internet zal uiterlijk 13 november 2015 actief zijn. Ik wil u vragen die dag de toestellen weer opnieuw op te starten, zodat de gegevens van het network worden doorgevoerd op de simkaarten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  5. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Het is inmiddels 13 november en mijn kinderen hebben nog steeds geen internet. Eerder deze week kreeg ik al een mail van jullie, dat het inmiddels al zou werken. Dit is echter niet waar. Ik ben het enorm zat om iedere keer maar weer aan het lijntje gehouden te worden. Hoe gaan jullie dit zsm oplossen?????????
  6. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Vandaag weer telefonisch contact met jullie gehad. Internet is nog steeds niet geregeld. Ik ben hier nu sinds 1 augustus mee bezig. Wanneer gaan jullie dit nou eens serieus nemen en per direct oplossen. Schandalig!!!!
  7. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Uit mijn gegevens blijkt dat op alle drie de abonnementen inmiddels MB's zijn verbruikt. Ik ga er daarom ook vanuit dat het probleem wel is verholpen. Kunt u me aangeven of dit klopt?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  8. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Hoe kan u dit nu zeggen!!! Sinds het onterecht opzeggen van de abonnementen, hebben mijn kinderen nog niet 1 minuut mobiele data gekregen. Wat u bedoelt, zal gaan over de afgelopen dagen.
    Regel dit!!!!
  9. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Sorry ik bedoelde afgelopen maanden....
  10. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Mijn excuses voor het ongemak. Ik zal nogmaals kijken wat er mis gaat.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  11. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Ik vraag mij af hoe lang dit nog gaat duren ,Ben!!!
  12. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Gisteren hadden mijn kinderen in de ochtend mobiele data en nu.... nee hoor, wederom weer niet!!! Kom op Ben, REAGEER, DOE IETS!!!!!!!!!
  13. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Zojuist heb ik naar uw huistelefoonnummer gebeld. Uw dochter nam op en gaf mij uw mobiele nummer. Helaas neemt u niet op. Kunt u me aangeven hoe laat ik u kan bereiken? Ik kan u bellen tot 18:00uur.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  14. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Soory, ik was even niet bereikbaar. U kunt mij nogmaals op opgegeven nummer bereiken
  15. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik een bevestigende e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  16. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Hi, de simkaarten hebben wij omgewisseld. Dank je wel
  17. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Hi Ben, klopt het nu dan wel dat ze geen gebruik kunnen maken van hetzelfde telefoonnummer? ze zijn nu bereikbaar op het nummer van de Simkaarten
  18. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  19. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Hoi Ben, volgens mij verloopt alles volgens afspraak.
    Ik krijg echter mailtjes van Ben@AMP-logistics dat ik een afspraak moet maken voor het bezorgen van een Ben bestelling. Ik neem aan dat ik daar niet op hoef te reageren?
  20. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Bedankt voor uw bericht. De afspraak hoeft u inderdaad niet te maken. De simkaart is namelijk al per post verstuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  21. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Hallo,
    Vandaag de simkaart gewisseld van het telefoonnummer wat jullie hadden doorgegeven. Deze werkt.... Nog 1 te gaan...
    Jeetje wat zal ik blij zijn als ze alle twee werken...
  22. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Wat fijn om te horen. Vandaag zal het tweede nummer op de Ben simkaart geplaatst worden. Ik hoor dit weekend graag van u of dit ook goed is verlopen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  23. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Jullie zullen het niet geloven, maar alle twee de nummers doen het en hebben 3G.
    ik ben blij dat de problemen nu dan uiteindelijk zijn opgelost. ik vind het echter nog steeds heel jammer, dat ik sinds 1 augustus hiermee bezig ben geweest.... Ik ga er van uit jullie ook het financiële deel nog goed gaan oplossen. Alvast bedankt
  24. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Ik zou graag telefonisch contact willen over het oplossen van het financiële gedeelte. Wanneer kan ik u bereiken?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  25. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Ik ben vandaag mobiel bereikbaar tussen 3-6 uur
  26. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Helaas werd me aangegeven dat u niet aanwezig bent. Hoe laat kan ik u morgen bereiken?
    Met vriendelijke groet.
    Ben
  27. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Ik weet niet of jullie mijn mobielnummer hebben, zo ja dan kan u mij morgen de gehele dag bellen, en anders op huisnummer op woensdagochtend tot 11 uur
  28. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Is uw mobiele nummer het derde abonnement wat u bij Ben heeft?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  29. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Nee helaas... dan morgen tot 11 uur thuis op privénummer of eventueel eind van de dag...
  30. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Hoe laat bent u vandaag thuis?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  31. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Vanaf 16.00 tot 17.30
  32. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Rosalie,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u gisteren een bevestigende e-mail toegestuurd. Ik ben blij dat we de klacht samen hebben kunnen afsluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  33. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Nadat ik klachtenkompas heb ingeschakeld, is het allemaal heel goed verlopen. Ik vind het echter jammer dat het zover heeft moeten komen. Totaal ben ik hier ongeveer vier maanden mee bezig geweest. Mijn dank gaat uit naar de mevrouw van de technische dienst, die ons uiteindelijk heel adequaat heeft geholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rosalie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen