Klacht BEN: onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 126791
Gebruiker
peeetjuh
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben heeft mij per ongeluk onterecht afgesloten, ik heb nu al 2 dagen geen telefoon, de klantenservice van BEN kan niet vertellen wanneer hij weer aangesloten wordt????
BEN kan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling en een klacht kan je per BRIEF kwijt!

De oplossing

gewoon weer aansluiten, hoe moeilijk kan het zijn?

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Bruikman,

    Ik heb u een mail gezonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    peeetjuh
    Datum
    Ik heb na 8 dagen besloten om een ander nummer te nemen bij een andere provider, omdat BEN nog steeds niet kon vertellen op welke termijn ik weer werd aangesloten. En mede omdat mijn moeder ernstig ziek is en ik dag en nacht bereikbaar moet zijn, BEN wist hier ook van! Graag wil ik van BEN een tegemoetkoming voor de 950.000 MB welke ik in de 6,5 jaar klant zijn had gespaard en voor de dagen dat ik onbereikbaar was.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Bruikman,

    Ik heb u een mail gezonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen