Klacht BEN: Onterecht bedrag en slechte kwaliteit.
Details
Klacht
Ben heeft onterrecht €15,- herinneringskosten gerekend...bellen met klanten"service" leidt tot bijdehand gedrag van ben en verder niets...schrijven naar ben heeft ook geen nut....nee ben rekent €15,- euro extra herinneringskosten om te herinneren aan foutieve herinneringskosten.Belkwaliteit is verder bagger...zowel in west als oost nederland.
Klacht hierover wordt ook niet in behandeling genomen, ben is voornamelijk goed in innen van geld...verder een triest slechte club.
Gewenste oplossing
Ophouden met mekkeren over onterecht geclaimd bedrag. Rekening was binnen gestelde termijn betaald.Betere kwaliteit bellen....steeds contact verliezen is waardeloos.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.