Klacht BEN: Onterecht bedrag en slechte kwaliteit.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123852
Gebruiker
Schermnaam
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ben heeft onterrecht €15,- herinneringskosten gerekend...bellen met klanten"service" leidt tot bijdehand gedrag van ben en verder niets...schrijven naar ben heeft ook geen nut....nee ben rekent €15,- euro extra herinneringskosten om te herinneren aan foutieve herinneringskosten.
Belkwaliteit is verder bagger...zowel in west als oost nederland.
Klacht hierover wordt ook niet in behandeling genomen, ben is voornamelijk goed in innen van geld...verder een triest slechte club.

Gewenste oplossing

Ophouden met mekkeren over onterecht geclaimd bedrag. Rekening was binnen gestelde termijn betaald.
Betere kwaliteit bellen....steeds contact verliezen is waardeloos.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    Schermnaam
    Datum
    Dank voor reactie..fijn als dit met klantenservice ipv met consumenten bond was gelukt.
    Heb klantenservice gebeld en zal openstaande bedragen voldoen, zodra contract ben afloopt wordt dit stopgezet.
  3. Auteur
    Schermnaam
    Datum
    Had snel en goed via ben klantenservice geregeld moeten worden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen