Klacht BEN: Onterecht data-verbruik

Anoniem

Ik zit sinds vorig jaar april bij Ben en heb geen internet-abonnement, alleen maar bellen en smsen. Wel heb ik wifi op mijn telefoon. Na een paar maanden had ik door dat ik onnodig veel date verbruikte, wat ik raar vond want ik heb alleen maar internet via wifi. Toen ik ze belde zeiden ze eerst dat ze dit probleem al een paar maanden hadden maar 2 seconden hierna lag het ineens aan mijn telefoon (ik heb een Blackberry Curve die ik al langer al 3 jaar heb en voor Ben nog nooit problemen mee gehad). Na nog een maand en na voor de zoveelste keer gebeld te hebben hebben ze gezegd dat ze iets in mijn abonnement hadden gedaan waardoor ik deze problemen niet meer zou hebben, de problemen bleven en ik heb daardoor mijn abonnement opgezegd en ben sinds november overgestapt naar een andere provider. Nu heb ik nog een rekening liggen van November die ik weiger te betalen omdat het weer hetzelfde probleem is. Ik ben radeloos en weet niet meer wat ik hieraan kan doen. Gr. Nadine.

Ik verwacht van Ben dat de kosten die ik wel betaald heb maar onterecht of een deel hiervan terug krijg gestort op mijn rekening. Verder verwacht ik geen spelletjes meer en hoop ik dat zij hun fout toegeven. Ik ben bereid om de normale kosten voor mijn abonnement van de maand november alsnog te betalen.

BEN
    Telefonisch contact gehad met de klant en een terugbelafspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag,
    BEN
    Het spijt mij dat ik u niet gebeld heb. Vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Ik heb u een e-mail gestuurd. De datakosten zullen wij intern laten afboeken.

Ook een klacht indienen over BEN?