Klacht BEN: Onterecht duur dataverbruik gerekend.

Gijs van Tol

Op 28 mei en 1 juni 2012 een melding gekregen via mail dat er datagebruik is geweest op het ben abonnement van mijn zoontje. Hierop telefoon gecheckt en er is geen 3g verkeer mogelijk, zodra je buiten bereik van de wifi komt is er geen verbinding meer!
Op 8 juni een rectificatie via mail dat er toch geen verbruik was en melding als niet verzonden kan beschouwen.
Op 6 juli weer een melding van datagebruik maar met de rectificatie eerder en de wetenschap dat er geen 3g verkeer mogelijk is geen actie ondernomen.
Op 13 juli een mail over high spend warning en op 15 juli een mail over high spend blocking. Contact opgenomen en blijkt dat in mei 15 euro, in juni 109 euro en in juli 238 euro (1 euro per Mb!) dataverbruik is geweest (zonder 3g). Het gaat om een ben regelmatig abonnement zonder dataverkeer waar ik dus ook geen dataverkeer op wil. Toezegging gekregen een maand te restitueren wat niet gebeurde. Na volgend gesprek werd toezegging ontkend en moest ik alsnog betalen.
Ik wil niet betalen voor dataverkeer bij een abonnement zonder dataverbruik en ik weet zeker dat er geen dataverkeer is geweest via 3g, dus graag restitutie van het reeds betaalde bedrag, de administratiekosten, blokkering van de mogelijkheid van dataverkeer en weer aangesloten worden dat mijn zoon eindelijk weer kan bellen waar wel nog steeds voor word betaald.

Graag restitutie / verrekenig van de dataverkeerkosten.
Graag blokkeren van dataverbruik in de toekomst.
Graag heraansluiten zodat we de belminuten die we kopen ook kunnen gebruiken.

BEN
    Vandaag geprobeerd telefonisch contact op te nemen. helaas geen gehoor. Ik probeer het op een ander tijdstip nogmaals.
    BEN
    Vandaag nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klant. Helaas geen gehoor.
    Wellicht kunnen wij een terugbelafspraak inplannen?
    BEN
    Vanochtend gesproken met de klant, ik heb een aanbod gedaan en dit per e-mail bevestigd.

Ook een klacht indienen over BEN?