Opgelost door BEN: onterecht facturen geen terugstorting

T.Ayas

Na het opzeggen van mijn abbonement bij BEN. kreeg ik nog een aantal facturen. Deze zijn netjes betaald via automatische incasso. Klacht gemeld bij BEN. Men beloofde een terugbetaling. Dat was in september. Tot op de dag van vandaag het teveel betaalde bedrag niet terug gekregen. Na bellen zegt men dat het bedrag is teruggestort. Dit is niet het geval.

mijn geld terug aub

Beste Tolgay,
    Mijn excuses voor het ongemak. Het teveel betaalde bedrag van €7,00 zal binnen twee weken op uw rekening gestort worden.
    T.Ayas
    Het gaat om meer dan een maand factuur. Graag het gehele bedrag terugstorten. Dan sluit ik de klacht met alle liefde af.
    Beste Tolgay,
    Er is €7,00 onterecht van uw rekening afgeschreven. De resterende onterechte facturen zijn nooit geïncasseerd. Om die reden kan ik geen hoger bedrag terug storten.
    T.Ayas
    Naar mijn mening moet dat bedrag 9 euro zijn.
    Beste Tolgay,
    Kunt u me aangeven hoe u op het bedrag van €9,00 komt? Dan kan ik dit in overweging nemen.
    T.Ayas
    Mijn opzegdatum was ruim op tijd. Dit was volgens mij in juli. Met je collega afgesproken dat 1 augustus de dag was van het beëindigen. Dit moet ook staan in het systeem. Ik heb verschillende collega's van je gesproken. Er is in augustus en september onterecht geïncasseerd a 4,5 per maand. Dit maakt dus 9 euro voor augustus en september.

Groeten
    Beste Tolgay,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    T.Ayas
    men doet de belofte om het teveel betaalde bedrag terug te storten. Het geld is niet binnen, maar ik geloof ben op hun blauwe ogen...

Ook een klacht indienen over BEN?