Opgelost door BEN: onterecht facturen geen terugstorting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154899
Gebruiker
T.Ayas
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Na het opzeggen van mijn abbonement bij BEN. kreeg ik nog een aantal facturen. Deze zijn netjes betaald via automatische incasso. Klacht gemeld bij BEN. Men beloofde een terugbetaling. Dat was in september. Tot op de dag van vandaag het teveel betaalde bedrag niet terug gekregen. Na bellen zegt men dat het bedrag is teruggestort. Dit is niet het geval.

Gewenste oplossing

mijn geld terug aub
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

8 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Tolgay,
    Mijn excuses voor het ongemak. Het teveel betaalde bedrag van €7,00 zal binnen twee weken op uw rekening gestort worden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    T.Ayas
    Datum
    Het gaat om meer dan een maand factuur. Graag het gehele bedrag terugstorten. Dan sluit ik de klacht met alle liefde af.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Tolgay,
    Er is €7,00 onterecht van uw rekening afgeschreven. De resterende onterechte facturen zijn nooit geïncasseerd. Om die reden kan ik geen hoger bedrag terug storten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    T.Ayas
    Datum
    Naar mijn mening moet dat bedrag 9 euro zijn.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Tolgay,
    Kunt u me aangeven hoe u op het bedrag van €9,00 komt? Dan kan ik dit in overweging nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  6. Auteur
    T.Ayas
    Datum
    Mijn opzegdatum was ruim op tijd. Dit was volgens mij in juli. Met je collega afgesproken dat 1 augustus de dag was van het beëindigen. Dit moet ook staan in het systeem. Ik heb verschillende collega's van je gesproken. Er is in augustus en september onterecht geïncasseerd a 4,5 per maand. Dit maakt dus 9 euro voor augustus en september.

    Groeten
  7. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Tolgay,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  8. Auteur
    T.Ayas
    Datum
    men doet de belofte om het teveel betaalde bedrag terug te storten. Het geld is niet binnen, maar ik geloof ben op hun blauwe ogen...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen