Klacht BEN: onterecht geld afgeschreven

el4a

Zo'n twee maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij BEN.
omdat ik de simkaart niet geactiveerd kreeg en niet het toestel had ontvangen die ik besteld had en ook nog eens onbeschoft werd behandeld aan de telefoon wat mij meer dan 45 minuten heeft gekost besloot ik de volgende dag alles op te zeggen. Zowel telefonisch als per aangetekende brief.
ik heb tenslotte 14 dagen bedenktijd. En aangezien ik de service bagger vind BEN ik er klaar mee.

Nu twee maanden verder en nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van opzegging gaan ze gewoon facturen versturen en afschrijven. (Heb het bij de bank laten blokkeren )
als ik binnen 14 dagen niet betaal komen er kosten bij (15€). Aan de telefoon word er gezegd dat ik maar gewoon moet betalen anders word het nog erger. Is dat een dreigement of wat.
Waarom betalen voor iets wat ik al heb opgezegd? Kunt u dat even uitleggen?

Per direct een bevestiging van annulering en een creditnota.

BEN
    Beste mevrouw Baetens,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    el4a
    Het is toch te gek voor woorden dat je deze site moet inschakelen om het te regelen terwijl ik al meerdere keren gebeld heb.
    De personen die achter de telefoon zitten hebben nergens geen verstand van, die zijn zo lomp, verschrikkelijk.
    Volgens ben is nu alles geregeld, nou moet het nog zien.

el4a

Ook een klacht indienen over BEN?