Klacht BEN: onterecht geld afgeschreven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126742
Gebruiker
el4a
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zo'n twee maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij BEN.
omdat ik de simkaart niet geactiveerd kreeg en niet het toestel had ontvangen die ik besteld had en ook nog eens onbeschoft werd behandeld aan de telefoon wat mij meer dan 45 minuten heeft gekost besloot ik de volgende dag alles op te zeggen. Zowel telefonisch als per aangetekende brief.
ik heb tenslotte 14 dagen bedenktijd. En aangezien ik de service bagger vind BEN ik er klaar mee.

Nu twee maanden verder en nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van opzegging gaan ze gewoon facturen versturen en afschrijven. (Heb het bij de bank laten blokkeren )
als ik binnen 14 dagen niet betaal komen er kosten bij (15€). Aan de telefoon word er gezegd dat ik maar gewoon moet betalen anders word het nog erger. Is dat een dreigement of wat.
Waarom betalen voor iets wat ik al heb opgezegd? Kunt u dat even uitleggen?

De oplossing

Per direct een bevestiging van annulering en een creditnota.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste mevrouw Baetens,

    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    el4a
    Datum
    Het is toch te gek voor woorden dat je deze site moet inschakelen om het te regelen terwijl ik al meerdere keren gebeld heb.
    De personen die achter de telefoon zitten hebben nergens geen verstand van, die zijn zo lomp, verschrikkelijk.
    Volgens ben is nu alles geregeld, nou moet het nog zien.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
el4a
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen