Opgelost door BEN: Onterecht hoge kosten mobiel internet buitenland

J.O. Falize

Ik heb enige tijd geleden een mail proberen te versturen via mijn mobiele telefoon. Ik kreeg de melding dat het bericht niet verstuurd kon worden. Waarschijnlijk omdat het te groot was. Ik bleef dit bericht om het uur krijgen. Ik heb contact opgenomen met Nokia. Deze adviseerde mij de telefoon te formateren. Dit heb ik gedaan. Echter de foutmelding bleef komen. Er is waarschijnlijk een bericht dat tussen mijn telefoon en de mobiele telefoonserver blijft rondzweven. Hier kan ik niets aan doen.
Ik ben 2 weken geleden naar het buitenland op vakantie gegaan. Daar bleef ik de foutmelding ook krijgen. ondanks dat ik het internet op mijn mobiele telefoon uitgeschakeld had, omdat ik weet dat de kosten aardig op kunnen lopen.
Toch kreeg ik een rekening van 350,52 Euro van ben, Ondankt dat ik de simkaart geblokkeerd heb toen de teller op 178 Euro stond.
Ben claimt dat de simcard geblokkeerd word zodra de kosten de 200 euro naderen. Dit is ook niet gebeurt.

Ik wil dat het spookbericht van de server verwijderd wordt, dat de kosten kwijtgescholden worden. Verder willen ik en mijn vriendin, graag nog jaren klant van BEN blijven. Want tot voor kort waren wij erg tevreden met de service

BEN
    klant krijgt een vergoeding voor de datakosten, de factuur is nog niet aangemaakt dus dit direct met het bedrag verrekend worden . Er is contact geweest met de klant echter is het nu niet mogelijk om te kijken of het probleem met de email die blijft hangen opgelost is.
    Dit gaan we verder onderzoeken zodra dit klant dit wel kan .
    J.O. Falize
    Heel fijn dat het op deze manier opgelost kan worden. Er is inmiddels telefonisch contact geweest.
    ik kan nog niet testen of het spookbericht verwijderd is. Mijn simkaart is onherstelbaar geblokkeerd en ik heb nog geen vervanging gekregen.
    BEN
    De nieuwe kaart is onderweg. Deze zal waarschijnlijk donderdag bij u binnenkomen. Ik zal vrijdag nog even kontakt opnemen om te horen of het probleem met het bericht is opgelost.
    J.O. Falize
    De nieuwe simcard werkt. Het probleem met het spookbericht is verdwenen.
    De klacht is naar tevredenheid opgelost.
    BEN
    alles is opgelost met de klant
    Goed afgehandeld

J.O. Falize

Ook een klacht indienen over BEN?