Klacht BEN: Onterecht hoog factuur en opzeggen abonnement

Lisa

Er zijn onterecht kosten in rekening gebracht voor mijn date gebruik terwijl ik mijn MB pauze aan had staan. Na meerdere keren bellen heb ik hier mijn gelijk in gekregen en is dit verrekend. Hier moest ik wel allemaal zelf achteraan terwijl het een fout van Ben was. Als ik niks had gedaan had ben onterecht geld afgeschreven.
De volgende maand gebeurde precies hetzelfde weer. De medewerker gaf het excuus dat het een doorrekenfout van de maand daarvoor was. Weer een fout van Ben waar ik zelf achteraan moest gaan. Ik heb bij dit zelfde telefoontje gemeld dat ik wil stoppen met mijn abonnement omdat ik heel ontevreden ben over het feit dat er steeds weer dingen fout gaan en vooral dat ik zelf overal weer achteraan moet gaan. Doordat mijn abonnement pas afloop in februari 2017 zei deze medewerker dat dat niet kon. Na doorvragen zou ze een hogere medewerker een mail laten opstellen met de informatie of het mogelijk is om mijn abonnement te stoppen en welke kosten hieraan verbonden zijn.

Het opzeggen van mijn abonnement. Keer op keer maakt Ben fouten waar ik zelf achteraan moet en daar ben ik simpel gezegd klaar mee. Ik wil dat mijn contract afgezegd wordt.

BEN
    Beste Lisa,
    Uit mijn gegevens blijkt dat je klacht al per e-mail is behandeld. Om die reden zal ik de klacht sluiten.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?