Klacht BEN: ONTERECHT KOSTEN IN REKENING GEBRACHT Zie # 74312

Vervolg van klacht # 74312

Ps. ik hoef niet op de hoogte gehouden worden van het intern rondsturen van formulieren. Graag een VOORSTEL tot afhandeling!

Ik wil dat BEN deze klacht serieus oppakt en zorgt dat ik mijn geld terug krijg!

BEN
    Het spijt mij te moeten lezen dat u niet op de hoogte gehouden wilt worden over de voortgang van uw klacht. Wij doen dit echter standaard om aan te tonen dat wij serieus met uw klacht omgaan.Inmiddels heb ik u op 2 oktober een bericht gestuurd met de melding dat de kosten van € 15,- worden vergoed op de factuur over de maand oktober.
    Wij gaan over tot het vergoeden van deze kosten omdat de klacht al lang loopt. Het onderzoek naar het afdragen van de kosten aan Talpa loopt nog. Wij zullen u hier echter niet verder mee belasten.
    Wim
    Het is niet zo dat ik niet op de hoogte gehouden wil worden maar klachtenkompas lijkt me niet het medium om dat te doen. Het lijkt mij zinvol om op klachtenkompas alleen inhoudelijke voorstellen te doen. Verder wil ik adviseren om jullie eigen klachten afhandeling te professionaliseren zodat het voortaan niet meer nodig is om klachten over ben op klachtenkompas te melden.

Wim

Ook een klacht indienen over BEN?