Klacht BEN: onterecht stopgezet van abonnement

# 193135
Monique

Nadat ik 20 okt lang aan de telefoon heb gezetten om mijn betalingachterstand te voldoen en zelf vooruit te betalen heeft de medewwrker an Ben moj toegezegr dat ik binnen 3 dagen weer aangesloten zou worden. Toen ik terug kwam van een zakenreis had mijn dochter ( waar het om ging) nog steeds geen internet. Ik heb meteen gebelt met Ben. Volgens de medewerker was het hele abonnement al lang stopgezet en wist hij an niks. Ik vroeg hem of hij dat niet in zijn scherm kon zien wat ik met de medewerker besproken had en wat hij mij toegezegd had. Meestal noteren ze alle gesprekken maar nu wist hij van niks. Ik ben schandalig behandelt , en het enige wat hij kon zeggen is dat hij het begrijpt, standaard praatje als je een 'probleem' geval aan de lijn hebt. Nu heb ik dus voor niets betaalt en moet ik naar een andere provider maar dan krijgt ze een ander nummer. Een hele koude douche voor Ben en ok ga het ook op FB zetten.

Onmiddelijke aansluiting van het abonnement

BEN
    Hallo Monique,
    Ik zou graag telefonisch contact met je willen. Het nummer wat je bij deze klacht hebt ingevuld lijkt niet in gebruik te zijn. Kun je me vertellen op welk nummer ik je wel kan bereiken?
    Ben
    0630395110
    Monique
    u kunt mij ook mailen op moniquedelijster@yahoo.nl
    BEN
    Hallo Monique,
    Ik kreeg je telefonisch helaas niet te pakken, daarom heb ik je een e-mail gestuurd.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?