Klacht BEN: onterecht stopgezet van abonnement

Klachtnummer
# 193135
Gebruiker
Monique
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nadat ik 20 okt lang aan de telefoon heb gezetten om mijn betalingachterstand te voldoen en zelf vooruit te betalen heeft de medewwrker an Ben moj toegezegr dat ik binnen 3 dagen weer aangesloten zou worden. Toen ik terug kwam van een zakenreis had mijn dochter ( waar het om ging) nog steeds geen internet. Ik heb meteen gebelt met Ben. Volgens de medewerker was het hele abonnement al lang stopgezet en wist hij an niks. Ik vroeg hem of hij dat niet in zijn scherm kon zien wat ik met de medewerker besproken had en wat hij mij toegezegd had. Meestal noteren ze alle gesprekken maar nu wist hij van niks. Ik ben schandalig behandelt , en het enige wat hij kon zeggen is dat hij het begrijpt, standaard praatje als je een 'probleem' geval aan de lijn hebt. Nu heb ik dus voor niets betaalt en moet ik naar een andere provider maar dan krijgt ze een ander nummer. Een hele koude douche voor Ben en ok ga het ook op FB zetten.

De oplossing

Onmiddelijke aansluiting van het abonnement

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Monique,
    Ik zou graag telefonisch contact met je willen. Het nummer wat je bij deze klacht hebt ingevuld lijkt niet in gebruik te zijn. Kun je me vertellen op welk nummer ik je wel kan bereiken?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    0630395110
  3. Auteur
    Monique
    Datum
    u kunt mij ook mailen op moniquedelijster@yahoo.nl
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Monique,
    Ik kreeg je telefonisch helaas niet te pakken, daarom heb ik je een e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen