Opgelost door BEN: onterechte afschrijving na opzegging contract
Details
Klacht
op 29/3 heb ik via de kpn mijn nieuwe provider mijn abbonement op laten zeggen wat volgens contract 4/4 kan.vervolgens wordt erop mijn laatste factuur geen korting berekend wat wel moest en ik krijg een factuur van de gehele maand april terwijl mn contract 4/4 is beeindigt!ik heb hier 15/5 -21/5-2/6-4/6 over gebeld met ben en op 24/5 een mail gestuurd!niks maar dan ook helemaal niks krijg ik terug er is me in het eerste gesprek al beloofd dat ik de korting terug kreeg en de laatste factuur alleen de 4 dagen hoef te betalen!nu op 4/6 weer een half uur aan de telefoon en ik moet 8/6 maar weer terug bellen want dan zou de afdeling het geregeld moeten hebben! en dan wordt als het niet geregeld is een versnelde zaak van gemaakt omdat het te lang duurt!telkens wordt me beloofd mevrouw u krijgt bericht van ons met hoe en wat maar niks helemaal niks krijg ik terug en ik word gewoon aan het lijntje gehouden!zo ontzettend jammer jaren een zeer tevreden klant geweest!graag een oplossing!!!Gewenste oplossing
ik zou zo graag eens een eerlijk antwoord willen en natuurlijk me geld terug waar ik recht op heb en niet weer over een week terug te moeten bellen en dat het nog niet geregeld is.kortom op 29/3 heb ik mn contract opgezegd en 4/4 is volgens mn contract dus ik wil niet de gehele maand april betalen maar 4 dagen en ik wil over de factuur van maart mn korting volgens mn contract op mijn abonnement terug krijgen.en het zou fijn zijn als ik eens gebeld werd door ben of een mail krijg van het is in behandeling nu hoor ik helemaal niks
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.