Klacht BEN: Onterechte afsluiting

Klachtnummer
# 33994
Gebruiker
Wim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb hier al eerder laten weten dat Ben ten onrechte kosten buiten de bundel in rekening gebracht heeft. Ben heeft me hier in wel gelijk gegeven maar me toch afgesloten en kan pas weer aangesloten worden wanneer ik de onterecht verzonden factuur betaal of een nog niet verzonden correctie. Ik vind het niet kloppen dat als je onterecht bent afgesloten dat je dan eerst moet betalen om weer aangesloten te worden!

Gewenste oplossing

Per direct aansluiten of contract ontbinden. In beide gevallen wens ik gecompenseerd te worden voor de verloren belminuten en het ongemak.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    klant gesproken, meneer heeft bevestiging via e-mail ontvangen. De openstaande kosten hoeft meneer niet te voldoen.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen