Klacht BEN: Onterechte blokkade abbonement

Meesie6x6

Ben heeft afgelopen week mijn abonnement geblokkeerd omdat ik teveel data heb gebruikt. Dit klopt echter helemaal niet (zoals ook de medewerker aan de telefoon beaamde) en houdt verband met de storing bij Ben, waardoor er een onjuist dataverbruik berekend is. Voor de storing heb ik verder wel begrip, kan gebeuren. Echter is het toch erg jammer dat er verder niet gereageerd is op mijn poging om dit op te lossen. Gistermiddag heb ik direct een bericht via Facebook verzonden waar verder geen reactie op kwam, dus ook maar op de publieke pagina gepost, en later gebeld. Om 5 uur sluit de klantenservice en op dat tijdstip werd dan ook mijn verbinding verbroken terwijl de medewerker naar eigen zeggen nog voor me bezig was. Verder niks meer van gehoord. Vanochtend reactie op Facebook met een verzoek tot mijn persoonsgegevens, deze binnen 2 minuten verstuurd, maar helaas verder geen reactie gekregen. Helaas is mijn abonnement nog steeds geblokkeerd.

De-blokkade van het abonnement en geen onverwacht hoge kosten, deze zijn namelijk absoluut niet gemaakt, hier heb ik eventueel bewijs voor. Verder zou ik graag weten of deze storing al langer speelt, want ook in de factuur van juni is het verbruik onverwacht hoog. Het zou fijn zijn als hier ook nog even naar gekeken zou worden.

BEN
    Geachte mevrouw

Ik heb u een e-mail bericht gestuurd naar het e-mail adres dat bekend is bij mij.

Ben
    Meesie6x6
    Vrij waardeloze reactie, via de klantenservice al meer bereikt. Echter is de blokkade nog steeds niet opgeheven, de reactie "Ik adviseer je om je factuur af te wachten, hierop kun je precies zien wat je vebruikt hebt en wanneer je dit verbruikt hebt. Mocht je het dan niet eens zijn dan kun je je bezwaar indienen bij mij." is naar mijn mening dan niet passend, vooral omdat andere medewerkers al hebben toegezegd dat het om een fout gaat.
    BEN
    Hallo Mees,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?