Opgelost door BEN: onterechte facturering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120200
Gebruiker
Gitte
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben geen klant bij Ben maar krijg wel facturen en er wordt geld van mijn rekening afgeschreven. Had destijds abonnement + telefoon via Belsimpel afgesloten maar dezelfde dag nog opgezegd, ruim binnen de termijn en een abonnement bij Hollands Nieuwe genomen. Dit is ook al 2 x bevestigd door een medewerker klantenservice onder de belofte dat ik niet meer zou horen. Vandaag voor de derde x gebeld nav een nieuwe factuur en krijg te horen dat "mijn"abonnement actief zou zijn. Ook het 06-nr. is mij geheel onbekend. Iedere x wordt er toegezegd dat het geregeld wordt en dat ik wel moet betalen. IK GA TOCH NIET BETALEN VOOR DIENSTEN DIE IK NIET AFNEEM??? Zij moeten hun zaken maar beter op orde brengen.

De oplossing

Dat ik uitgeschreven wordt als klant en NIETS meer van Ben hoor!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Gitte
    Datum
    Na zelf een aantal telefoontjes met klantenservice te hebben gevoerd geen resultaat. Nu via klachtencommissie is het binnen een dag geregeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gitte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen